
Asistent comercial/Customer Service
Sika Romania SRL
1 poziție
Anunț verificat
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
Profilul psihologic: Integru, constiincios, punctual, determinat, motivat, atitudine pozitiva, entuziast.
Dorinta de dezvoltare continua, spirit de initiativa si cooperare.
Profilul profesional: Cunostinte operare calculator (word, excel, SAP constituie avantaj); experienta in domeniul Relatii Clienti/Vanzari; Capacitate de analiza si planificare; Capacitate de a lucra sub presiune si a indeplini sarcinile la termenul impus.
Profilul tehnic: Studii superioare, Constituie avantaje: experienta in sistemul ERP SAP, cunoasterea limbii engleze, nivel mediu.
Dorinta de dezvoltare continua, spirit de initiativa si cooperare.
Profilul profesional: Cunostinte operare calculator (word, excel, SAP constituie avantaj); experienta in domeniul Relatii Clienti/Vanzari; Capacitate de analiza si planificare; Capacitate de a lucra sub presiune si a indeplini sarcinile la termenul impus.
Profilul tehnic: Studii superioare, Constituie avantaje: experienta in sistemul ERP SAP, cunoasterea limbii engleze, nivel mediu.
Descrierea jobului
-Informeaza clientii asupra gamei de produse, preturilor de lista, conditiilor generale de vanzare;
-Administreaza si actualizeaza baza de date clienti;
-Inregistreaza comenzile de marfa primite de la clienti si monitorizeaza comenzile pana la livrare.
-Transmite clientilor confirmarile comenzilor si furnizeaza informatii cu privire la disponibilitatea si livrarea marfii.
-Genereaza rapoarte din sistemul informatic al companiei
-Mentine legatura intre departamentul de vanzari si celelalte departamente ale companiei- Receptioneaza si distribuire apeluri telefonice, redirectioneaza mesaje catre persoanele responsabile
- Realizeaza sortarea primara a corespondentei
- Este responsabil de buna desfasurare a activitatilor de primire a vizitatorilor
-Administreaza si actualizeaza baza de date clienti;
-Inregistreaza comenzile de marfa primite de la clienti si monitorizeaza comenzile pana la livrare.
-Transmite clientilor confirmarile comenzilor si furnizeaza informatii cu privire la disponibilitatea si livrarea marfii.
-Genereaza rapoarte din sistemul informatic al companiei
-Mentine legatura intre departamentul de vanzari si celelalte departamente ale companiei- Receptioneaza si distribuire apeluri telefonice, redirectioneaza mesaje catre persoanele responsabile
- Realizeaza sortarea primara a corespondentei
- Este responsabil de buna desfasurare a activitatilor de primire a vizitatorilor
Descrierea companiei
Sika Romania este o companie elvetiana activa in domeniul productiei si comercializarii produselor chimice pentru constructii si industrie care si-a inceput activitatea in Romania in anul 2002. Actualmente, compania realizeaza o cifra de afaceri de aproximativ 65 milioane EUR, are 200 de angajati, centru administrativ si logistic la Brasov, 2 fabrici si o retea de vanzari cu acoperire nationala. Produsele comercializate au aplicabilitate in urmatoarele domenii: sisteme de sigilari, etansari, impermeabilizari, pentru consolidarea si protectia structurilor in constructii (cladiri si infrastructura) si in industrie (vehicule, componente auto si productia de echipamente).
Publicat
3 Mart. 2023
Reactualizat
24 Mart. 2023
Expiră
2 Apr. 2023
Joburi similare