Publicat 10 Ian 2017 | Reactualizat 07 Feb 2017 | Expiră 11 Feb 2017

Asistent Clienţi

2 posturi
Expirat
Anunț inactiv

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare.

Înapoi la joburi

Candidatul ideal

• Orientare către cerinţele pieţei şi ale clientului
• Capacitate de comunicare, spirit organizatoric
• Dinamism şi spirit de iniţiativă
• Capacitate de comunicare, flexibilitate, loialitate
• Cunoştinţe de limba engleză
• Cunoştinţe operare PC

Descrierea jobului

• Expune zilnic marfa în rafturi şi completează cu marfă rafturile din zona comercială a magazinului
• Etichetează zilnic corect articolele din rafturi şi asigura expunerea lor
• Asigura corespondenţa corectă dintre eticheta cu preţ aflată la raft, afişul decorativ şi produsul respectiv
• Participa la efectuarea inventarelor parţiale şi anuale, conform procedurilor de lucru
• Controlează zilnic calitatea, aspectul şi termenul de valabilitate al produselor expuse în zona comercială
• Efectuează recepţiile şi retururile de marfă, conform procedurilor interne
• Facturează cu atenţie fiecare produs şi încasează contravaloarea facturii emise
• Este permanent la dispoziţia clientului cu sfaturi amabile şi competente

Pachet atractiv de beneficii:
• Salariu competitiv, tichete de masă, prime şi bonusuri
• Stabilitatea locului de muncă, mediu de lucru plăcut, ritm dinamic de lucru
• Şansa unei cariere într-o companie multinaţională de succes
• Instruire teoretica şi practică la standarde internaţionale

Descrierea companiei

METRO Cash & Carry România a deschis primul magazin în Octombrie 1996, fiind şi prima companie care a introdus pe piaţa din România un nou sistem de vânzare - cash & carry.
În anii următori, compania şi-a concentrat activitatea pe extinderea reţelei, ajungând astăzi la un număr de 30 de centre de distribuţie, cu o suprafaţa totală de peste 190.000 de metri pătraţi. Încă de la intrarea sa pe piaţă, METRO Cash & Carry şi-a concentrat activitatea spre a oferi clienţilor săi profesionişti o gamă variată de produse, cu un raport optim calitate-preţ.
Pentru consolida relația cu clienții săi profesioniști, METRO Cash & Carry România a lansat, în anul 2008, Centrul de competență în gastronomie și Centrul de pregătire pentru revânzători.
În 2010, compania a lansat un noul concept METRO Punct, iar în anul 2012, a deschis METRO Magazin Online, primul magazin de profil din domeniul cash & carry din România.
Începând cu martie 2012, METRO România a introdus programul de sprijinire a comercianților tradiționali LaDoiPași, construit pentru a susține micile magazine independente, prin servicii de consultanță, instruire, asistență de marketing etc. În iunie 2013, rețeaua LaDoiPași a atins peste 600 puncte funcționale în întreaga țară.
În data de 31 mai 2012, METRO Cash & Carry România a lansat programul De-ale noastre, o premieră pe piața românească, pentru a sprijini producătorii locali de legume, produsele rezultate fiind comercializate în întreaga rețea METRO România.

Expirat
Asistent Clienţi  -  SC METRO Cash & Carry S.R.L.

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close