Candidatul Ideal
Profilul tău:
- Ești o persoană organizată, sociabilă și lucrezi eficient în pachetul MS Office;
- Ai disponibilitate de a lucra full time de la biroul nostru din Bd. Expoziției nr. 2;
- Ai o atitudine proactivă în soluţionarea situațiilor apărute zi de zi şi în realizarea obiectivelor.
Descrierea jobului
- Oferă suport echipei în vederea tehnoredactării și gestionării diverselor documente (contracte, anexe, acte adiționale, etc.).
- Participă la diverse activități de back-office pentru a susține activitatea de închirieri auto și relația cu clientul.
- Salariu motivant la care se adaugă și tichete de masă;
- Concediu de odihnă de 24 de zile lucrătoare pe an;
- Pachet de asigurare medicală;
Descrierea companiei
Tiriac Auto face parte din Tiriac Group, recunoscut pentru afacerile derulate in domenii precum imobiliare, servicii financiare, servicii de transport aerian de tip VIP Charter, import, distributie si service auto, servicii de productie si intretinere ascensoare, servicii de paza si protectie etc.
Tiriac Auto detine cel mai vast portofoliu de marci auto de pe piata autohtona, reprezentand sase dintre cele mai renumite marci auto existente pe piata: Mercedes-Benz, Jaguar, Land Rover, Mitsubishi, Ford si Hyundai.
Reteaua de distributie si service auto Tiriac Auto asigura accesibilitate si servicii de calitate in judetele in care activeaza. In fiecare dintre reprezentantele Tiriac Auto showroom si service, avem consilieri pasionati de domeniul auto, profesionisti si implicati, gata sa ofere solutii adaptate nevoilor fiecaruia dintre clientii nostri. Totodata, locatiile service Tiriac Auto sunt autorizate si pregatite sa efectueze reparatii unui portofoliu extins de marci auto.
In cazul în care pozitiile dechise in acest moment in cadrul companiei noastre nu corespund intereselor dvs. de cariera, dar va doriti sa faceti parte din echipa Tiriac Auto, va invitam sa transmiteti CV-ul dvs. catre departamentul de Resurse Umane Puteti aplica direct transmitand un mesaj pe adresa resurse.umane@tiriacauto.ro sau utilizand pagina de cariere de pe site-ul nostru).
Va multumim pentru interesul acordat companiei noastre si va dorim mult succes in cariera!
- 8 Iun. 2025
Back Office - Operator introducere date / relatii clienti
VIVA CONTROL
Iasi, Pascani, Targu Frumos3200 - 4000 RON net / lună - 13 Iun. 2025
Back-office cu Italiana & Engleza - domeniu financiar-bancar
EXELIA SRL
Bacau, Brasov, Iasi și alte 2 orașe