Asistent administrativ

Oraș de lucru
Tipul job-ului
Nivel carieră
Salariu Nespecificat
Limbă străină
Permis conducere Nespecificat

Candidatul Ideal

  • Experiență în activități administrative/secretariat 2-5 ani
  • Bune cunoștințe PC (OFFICE, EXCEL, PDF)
  • Atenție la detalii, flexibilitate, perseverență
  • Atitudine pozitivă, asertivă și constructivă
  • Abilități de comunicare și relaționare, gândire analitică, capacitate de organizare si planificare
  • Comunici cu usurinta, oral si in scris, atat in limba romana, cât si in engleza
  • Îți place sa fii activ(a), sa ai inițiativa si sa rezolvi lucruri
  • Poți lucra pe calculator si știi sa creezi documente, rapoarte sau prezentări
  • Ești atent(a) la detalii, poți sa organizezi si sa pastrezi evidenta mai multor activități in paralel
  • Limba engleză constituie avantaj
  • Experiența similară constituie avantaj

Descrierea jobului

  • Primirea clienților și completarea cererilor de preluare comezi de traduceri, apostile și supralegalizări;
  • Efectuare deplasări pentru traduceri legalizate, apostile și supralegalizări;
  • Deplasări la Instituția Prefectului, Camera Notarilor Publici, Ambasade, Consulate, etc;
  • Scanare, îndosariere și arhivare documente;
  • Menținerea stocurilor de papetărie, protocol și curățenie;
  • Transmitere documente prin curier, poștă, email;
  • Menținerea dosarului de contabiliatate;
  • Emitere facturi și bonuri;
  • Efectuare oferte de preț pentru apostile și supralegalizări;
  • Pregătire oferte pentru clienți;
  • Elaborare și redactare contracte prestări servicii.

Descrierea companiei

  • Program de lucru: luni – vineri, in intervalul orar 09:00-18:00, cu o ora pauza;
  • Descriere activitate societate BEST PROFESSIONAL TRANSLATIONS S.R.L. www.bpt-europe.eu
Publicat 30 aug. 2021 Reactualizat 27 sept. 2021 Expiră 29 sept. 2021
Nu îți face griji, poate joburile de mai jos îți pot fi de folos