ASISTENT ACHIZITII

Oraș de lucru
Tipul job-ului
Salariu Nespecificat
Limbă străină
Industrii Nespecificat
Permis conducere Nespecificat

Candidatul Ideal

  • Seriozitate şi responsabilitate;
  • Integritate morală;
  • Abilităţi şi experienţă organizatorică;
  • Capacitate de planificare şi prioritizare;
  • Atenţie distributivă;
  • Abilităţi dezvoltate de comunicare şi de a dezvolta relaţii interpersonale (în limba romana precum şi în limba engleza);
  • Cunostinte de operare PC - pachet software Microsoft Office;

Descrierea jobului

Sa prezinte firma si / sau produsele / serviciile oferite de firma;
Sa gestioneze portofoliul de clienti existenti;
Sa caute clienti noi, sa intocmeasca contractele de prestari servicii si sa gestioneze relatia contractuala
Sa negocieze cu furnizorii de produse si servicii, in limitele oferite de politica comerciala a firmei, conditiile de livrare, preturile, termenele de plata si modalitatea de efectuare a platii si sa urmareasca respectarea acestora;
Sa primeasca si sa lanseze comenzile de produse / servicii asigurandu-se de realizarea si livrarea acestora;
Sa organizeze, sa controleze si sa asigure comunicarea intre departamente pentru realizarea si livrarea comenzilor de achizitii si vanzari;
Sa stabileasca si sa mentina relatiile cu actualii sau potentialii clienti;
Sa intocmeasca orice raport cerut de seful direct;
Sa colaboreze cu toate departamentele functionale ale firmei in vederea unei bune colaborari a schimbului eficient de informatii;

Descrierea companiei

Fresh - Quality - Experience

Publicat 24 nov. 2021 Expiră 24 dec. 2021
Nu îți face griji, poate joburile de mai jos îți pot fi de folos

Folosim cookie-uri pentru a-ti oferi o experienta personalizata. Permite activarea acestora pentru a beneficia de avantajele lor.