ASISTENT ACHIZIŢII

Oraș de lucru
Tipul job-ului
Departamente
Salariu Nespecificat
Limbă străină
Permis conducere Nespecificat

Candidatul Ideal

Profil:
  • Studii superioare absolvite sau in curs de absolvire ;
  • Cunoștințe foarte bune în domeniul pachetului MS-Office;
  • Cunostinte de limba germana reprezinta un avantaj;
  • Cunoștințe de limba engleză, minim nivel conversațional ;
  • Stil de lucru organizat şi precis;
  • Flexibilitate, seriozitate; atitudine deschisă şi optimistă;
  • Mod de gândire şi acţionare interdepartamental, orientat către client;
  • Personalitate deschisă, adaptabilitate mare şi bună relaționare profesională;
  • Dorința de dezvoltare profesională si personală permanentă;
  • Dinamism şi rezistentă la stres.

Descrierea jobului

Responsabilităţi:
  • Susține achizitorul şi departamentul în toate măsurile organizatorice;
  • Administrează baza de date a furnizorilor şi articolelor;
  • Derulează activități de achiziționare stabilite pentru grupele de mărfuri alocate;
  • Asigură stocul primelor comenzi şi al articolelor aflate în promoție aferent sarcinilor de vânzare şi cerințelor stabilite;
  • Oferă sprijin la întocmirea contractelor de achiziție şi derularea contractelor încheiate conform prevederilor contractuale;
  • Îndeplinește activități de planificare, organizare, coordonare, control si evaluare aferente grupelor sale de produse;
  • Administrează fişele de produs;
  • Colaborează la verificarea facturilor;
  • Pregătește documentația pentru stabilirea prețurilor şi implementează utilizarea corectă a acestora;
  • Culege şi prelucrează informațiile interne şi externe necesare pentru stabilirea corectă a preţurilor de vânzare;
  • Pregătește redactarea de analize de preț şi de marja de acoperire;
  • Asigură comandarea articolelor după necesitate si cerințe;
  • Verifică şi introduce datele produselor în sistemul informatic;
  • Asigură completarea pliantelor publicitare și acuratețea datelor comunicate;
  • Respectă termenele limită comunicate de catre achizitor.

Descrierea companiei

Te invităm în marea familie XXXLUTZ, unde te aşteaptă şcolarizări în cadrul unei echipe dedicate, recompense financiare orientate către performanţă şi opţiuni atractive pentru dezvoltarea ta profesională!

Compania XXXLutz KG a fost înfiinţată în 1945 în Austria.
Din 1973 menţine o politică de expansiune constantă, iar în ultimii ani a deschis în jur de 10 magazine noi pe an.
În total grupul XXXLutz operează 320 de filiale. 25.700 de angajaţi activează în cadrul grupului, acesta fiind în prezent în top 3 cei mai mari retaileri de mobilier.

Lucrează la XXXLutz
XXXLutz oferă de peste 70 de ani locuri de muncă atractive și sigure cu oportunități excelente de promovare și câștig. Peste 25.000 de angajați se dezvoltă zilnic în cele mai variate domenii de activitate și departamente
.​
Publicat 19 oct. 2021 Reactualizat 16 nov. 2021 Expiră 18 nov. 2021
Nu îți face griji, poate joburile de mai jos îți pot fi de folos