Asistent Achizitii

Oraș de lucru
Tipul job-ului
Nivel carieră
Departamente
Salariu Nespecificat
Limbă străină
Permis conducere Nespecificat

Candidatul Ideal

Cerințe:
  • Studii superioare sau medii
  • Cunoştinţe avansate de MS Office:Outlook, Excel, Word
  • Cunoştinţe bune de limba engleză;
  • Gândire organizată, analitică şi flexibilă;Abilităţi de comunicare şi lucru în echipă

Descrierea jobului

Responsabilitati principale
  • Actualizarea datelor referitoare la furnizori;
  • Analiza și actualizarea conditiilor de colaborare cu furnizorii;
  • Comunicarea cu furnizorii și colegii din magazine;
  • Urmărirea măsurilor de promovare a vânzărilor în magazine;Participarea la realizarea ofertei speciale și a catalogului de reclamă
Oferta
  • Salariu atractiv & tichete de masă
  • Beneficii*:Crăciun, Paște, Zi de naștere, vacanță,căsătorie, asigurare privată voluntară de sănătate
  • Training de specialitate
  • Oportunitatea unei cariere într-o companie multinațională
  • Sistem informatic performant
  • *acordarea beneficiilor este condiționată de îndeplinirea unor perioade de vechime în cadrul companiei conform CCM la nivel de unitate

Informare:
Vă informăm că, prin aplicarea pentru o pozitie în cadrul societății Selgros Cash&Carry SRL, vă vom colecta și folosi datele personale oferite în desfășurarea procesului de selecție și recrutare de personal. Pentru informații complete privind prelucrarea datelor cu caracter personal în scopul recrutării și selecției de personal în cadrul Selgros Cash&Carry SRL, vă rugăm accesati site-ul societății la adresa www.selgros.ro, secțiunea Cariere.

Descrierea companiei

Selgros Cash&Carry este parte din portofoliul Transgourmet Holding AG, a două cea mai mare reţea B2B şi food service din Europa, cu operaţiuni în șapte țări europene (Elveţia, Franţa, Germania, Austria, Polonia, România şi Rusia). Preluarea rețelei de către Transgourmet confirmă atenția crescândă pe care Selgros o acordă pieței gastro și evidențiază calitățile definitorii ale companiei: puterea succesului, energia excelenței și pasiunea că bază a oricărei acțiuni.

Selgros Cash&Carry România a intrat pe piață în anul 2001 prin decshiderea primului magazin în Brașov și este unul dintre cei mai importanți actori din comerțul românesc. In prezent, Selgros deține 23 de magazine în România și se află printre liderii comerțului românesc pentru că își îndeplinește cu seriozitate misiunea de a oferi zilnic, o gamă variată de produse, garanția prospețimii și a profesionalismului, la prețul corect.

Obiectivul nostru este de a servi calitate și prospețime profesioniștilor și pasionaților de bunătățuri. Cu mii de parteneri, sute de mii de clienți și comunități puternice acolo unde suntem prezenți, scrutăm viitorul pentru a fi mereu utili și de încredere.

Clientul este în centrul activității Selgros și ne îndeplinim zilnic misiunea de a îi oferi un sortiment bogat și diversificat, de o calitate înaltă la prețuri avantajoase și servicii excelente.

Notorietatea și succesul Selgros se datorează calităților, abilităților și efortului conjugat al tuturor colegilor noştri, care şi-au însuşit principiile și valorile companiei și le transpun cu pragmatism în activitatea zilnică.

Astăzi echipa Selgros România are peste 4493 de membrii, feicare dintre ei la fel de important și de valoros pentru companie, muncim cu placere împreună, ne implicăm, ne asumăm responsabilitățile, ne perfecționăm zilnic și ne facem meseria eficient în beneficiul clienților și companiei. Suntem dedicați muncii noastre, ne bucură întotdeauna lucrul bine făcut și ne dorim să facem ziua mai bună tuturor celor ce ne trec pargul.

Te așteptăm să faci parte din Clubul profesioniștilor Selgros!

Publicat 25 iun. 2021 Reactualizat 25 iul. 2021 Expiră 25 iul. 2021
Nu îți face griji, poate joburile de mai jos îți pot fi de folos