Candidatul Ideal
Aceasta este o oportunitate excelentă de a câștiga experiență în domeniul Achizițiilor și de a te dezvolta într-o organizație extraordinară.
Candidatul ideal:
- esti absolvent de studii superioare (economie sau studii conexe)
- Vorbesti limba germana la un nivel avansat (nivel minim B2 scris, vorbit) si limba engleza
- Ai permis de conducere ( cat. B)
- Esti o persoană care învață repede, cu o atitudine pozitivă
- Esti o persoană deschisă la minte și dispusă să-și susțină colegii
Candidatul ideal:
- esti absolvent de studii superioare (economie sau studii conexe)
- Vorbesti limba germana la un nivel avansat (nivel minim B2 scris, vorbit) si limba engleza
- Ai permis de conducere ( cat. B)
- Esti o persoană care învață repede, cu o atitudine pozitivă
- Esti o persoană deschisă la minte și dispusă să-și susțină colegii
Descrierea jobului
Descrierea postului
- oferi suport echipei in activitatile de zi cu zi
- office management inclusiv corespondenta cu furnizori si filiale
- efectuezi procesul de comanda, in acord cu managerii de achizitii
- efectuezi traduceri
- asiguri un flux eficient de comunicare cu alte departamente (merchandising, amenajare magazine, marketing etc.) și furnizori
- obții de la furnizori informațiile necesare pentru completarea/actualizarea bazei de date electronice conform instrucțiunilor de lucru.
Beneficii:
- posibilități reale de promovare profesională și dezvoltare a carierei
- un loc de muncă sigur, diversificat și responsabil
- mediu de lucru plăcut într-o echipă motivată
- program de lucru flexibil
- un venit motivant
- transport parțial decontat
- tichete de masă
- zi liberă de ziua de naștere
- zile suplimentare de concediu de odihnă în funcție de vechimea în Companie
- asigurare medicală privată
- alte beneficii conform contractului colectiv de muncă
- oferi suport echipei in activitatile de zi cu zi
- office management inclusiv corespondenta cu furnizori si filiale
- efectuezi procesul de comanda, in acord cu managerii de achizitii
- efectuezi traduceri
- asiguri un flux eficient de comunicare cu alte departamente (merchandising, amenajare magazine, marketing etc.) și furnizori
- obții de la furnizori informațiile necesare pentru completarea/actualizarea bazei de date electronice conform instrucțiunilor de lucru.
Beneficii:
- posibilități reale de promovare profesională și dezvoltare a carierei
- un loc de muncă sigur, diversificat și responsabil
- mediu de lucru plăcut într-o echipă motivată
- program de lucru flexibil
- un venit motivant
- transport parțial decontat
- tichete de masă
- zi liberă de ziua de naștere
- zile suplimentare de concediu de odihnă în funcție de vechimea în Companie
- asigurare medicală privată
- alte beneficii conform contractului colectiv de muncă
Descrierea companiei
De la o idee la un concept de succes! mömax inseamna: acasa in trend, la preturi mici
mömax ofera soluții de locuințe la prețuri accesibile și atractive.
Clientul și împlinirea dorințelor sale constituie centrul intereselor noastre. Atitudinea fata de clientii nostri este caracterizata de o onestitate absolută, corectitudine, precizie și respectarea angajamentelor. Loialitatea clienților trebuie să fie asigurată prin servicii perfecte și printr-o procesare fara cusur a comenzilor. Fiecare dintre noi ar trebui să devina client permanent al mömax.
Joburi similare