Asistent/a Manager

Tipul job-ului
Nivel carieră
Salariu Nespecificat
Limbă străină
Permis conducere

Candidatul Ideal

Daca infomațiile de mai jos iți trezesc interesul, așteptam sa te cunoaștem

Cerinte:
- Cunoștințe medii/avansate de operare MS Office (Word, Excel, PowerPoint);
- Cunostințe bune de limba Engleza (scris+vorbit)
- Experiență în activități administrative/ secretariat/ asistent manager reprezinta un avantaj
- Ești o persoană sociabilă, atentă la detalii, responsabilă, punctuală;
- Lucrezi bine in echipa dar si singur/a
- Bune competente de comunicare
- Atenție distributivă, viteză de reacție si flexibilitate in a invata activitati noi;

Descrierea jobului

- Redactare emailuri, diferite documente solicitate de management;
- Oferirea suportului necesar membrilor echipei in diverse activități
- Gestionarea necesarului de consumabile si pastrarea legaturii cu furnizorii
- Primirea clienților și colaboratorilor, activități de protocol, stabilire întâlniri;
- Centralizarea și structurarea a informaților interne cat si a documentelor;
- Participare, alături directorul general la anumite ședințe și proiecte;
- Întocmirea și gestionarea contractelor de colaborare între societate și diverși furnizori de servicii;
- Asigurarea suportului administrativ pentru întreaga companie;

Descrierea companiei

About GSBET

Specialized in bookmaking, sports betting, virtual games, betting cafes, casinos, and betting shops we bring for the first time in Romania self-service betting terminals.

With a vast experience in self-service betting terminals (more than 1.000 shops) we provide excellent service to our customers nation-wide.

Publicat 2 mai 2022 Reactualizat 23 mai 2022 Expiră 1 iun. 2022
Joburi similare

Folosim cookie-uri pentru a-ti oferi o experienta personalizata. Permite activarea acestora pentru a beneficia de avantajele lor.