Angajam urgent personal hotelier (zona Militari)

Genesis FM SRL - 4 poziții
Oraș de lucru
Tipul job-ului
Salariu Nespecificat
Limbă străină
Permis conducere Nespecificat

Candidatul Ideal

Ne marim echipa si suntem in cautare de colegi/colege noi pentru urmatoarele roluri:
  • Supervisor Front Office
  • Receptioner Front Office
  • Supervisor Housekeeping
  • Camerista
Cerinte:

Supervisor Front Office:
  • Minim 2-3 ani experiență la un nivel similar în Front Office;
  • Experienta in managementul si dezvoltarea oamenilor;
  • Excelente abilități de conducere, interpersonale și de comunicare și în limba engleză;
  • Angajamentul de a oferi un nivel înalt de servicii pentru clienți;
  • Familiarizat cu sistemele de operare PMS (Opera, Fidelio, Protel);
  • O diplomă în management hotelier sau echivalent;
  • Foarte organizat; Pasionat de ospitalitate;
  • Abilitatea de a lucra sub presiune;
  • Flexibilitate de a răspunde la o varietate de situații de lucru.
Receptioner Front Office:
  • Cunoștințe de limba engleză la nivel mediu-avansat;
  • Experiență pe o poziție similară, de minimum 6 luni;
  • Abilități excelente de comunicare orală si scrisă;
  • Cunoștințe sisteme operare PMS (Opera, Fidelio, Protel);
  • Cunoștințe cu privire la utilizarea echipamentelor de birou: pc, copiator, imprimantă;
  • Abilitați excelente de relaționare profesională, orientare către client;
  • Capacitate de gestionare eficientă a timpului și de prioritizare a task-urilor în funcție de gradul de importanță și urgență;
  • Capacitate de adaptare la un mediu dinamic și întreprinzator;
  • Deschidere de a învăța lucruri noi.
Supervisor Housekeeping:
  • Experiență în managementul și dezvoltarea oamenilor;
  • Excelente abilități de conducere, interpersonale și de comunicare și în limba engleză;
  • Angajamentul de a oferi un nivel înalt de servicii pentru clienți;
  • Familiarizat cu sistemele de operare PMS (Opera, Fidelio, Protel);
  • O diplomă în managementul de housekeeping sau echivalent;
  • Foarte organizat și atent la detalii;
  • Pasionat de ospitalitate;
  • Abilitatea de a lucra sub presiune;
  • Flexibilitate de a răspunde la o varietate de situații de lucru;
  • Capacitate de gestionare eficientă a timpului și de prioritizare a task-urilor în funcție de gradul de importanță și urgență.
Camerista:
  • Aspect ingrijit, simt gospodaresc;
  • Persoana serioasa, corecta, organizata, responsabila;
  • Atitudine pozitiva, aptitudini de comunicare;
  • Abilitati de planificare si organizare;
  • Spirit de observatie si atentie la detalii;
  • Amabilitate, toleranta, calm;
  • Flexibilitate, asumarea responsabilitatilor;
  • Rezistenta la stres si efort fizic.

Descrierea jobului

Supervisor Front Office:
  • Coordoneaza Echipa Front Office, care este principala legătură între Oaspete, hotel și diferitele departamente ale hotelului;
  • Evaluează nivelurile de satisfacție a oaspeților și monitorizează tendințele, cu accent pe îmbunătățirea continuă;
  • Se asigura că oaspeții obișnuiți și VIP sunt recunoscuți și că departamentul Front Office funcționează cu o atitudine de vânzări și promovează schema de loialitate a mărcii hotelului;
  • Maximizeaza gradul de ocupare a camerelor la cele mai bune prețuri și utilizați tehnici de up-selling pentru a promova serviciile și facilitățile hotelului;
  • Stabileste obiective departamentale, programe de lucru, bugete, politici și proceduri;
  • Menține o bună comunicare și relații de lucru cu toate departamentele hotelului;
  • Sprijina echipa Front Office, permițându-le să îndeplinească în mod eficient toate cerințele oaspeților;
  • Desfășoară întâlniri lunare de comunicare;
  • Gestionează problemele de performanță a personalului în conformitate cu politicile și procedurile companiei;
Receptioner Front Office:
  • Furnizarea de informații clienților privind natura serviciilor oferite de hotel, precum și efectuarea de rezervãri în contul acestora;
  • Promovarea imaginii hotelului și distribuirea de pliante, broșuri și formulare pentru informarea clienților;
  • Planificarea și organizarea activitãților desfãșurate la recepție;
  • Întâmpinarea cu politețe și amabilitate a clienților, în conformitate cu regulile și normele de conduitã ale hotelului;
  • Efectuarea rezervãrilor și repartizãrilor pentru clienți, primirea și înregistrarea clientilor;
  • Verificarea corectitudinii înregistrãrilor fãcute în pc privind sosirile/plecãrile sau rezervãrile clienților;
  • Ține registrele de evidențã;
  • Face balanța încasãrilor zilnice;
  • Asigurã rezolvarea promptã a reclamațiilor primite din partea clientilor;
  • Asigurã transmiterea de informații corecte și în timp util clienților;
  • Coopereazã eficient cu personalul care asigurã întretinerea, curãtenia și paza hotelului.
Supervisor Housekeeping:
  • Supervizeaza activitatile zilnice ale angajatilor din Departamentului Curatenie/Housekeeping;
  • Coordoneaza camerele disponibile oaspetilor impreuna cu Front Office Manager (Manager Receptie);
  • Participa la sedintele si cursurile de pregatire cerute de Directorul General;
  • Asista colegii in realizarea unor sarcini similare sau asemanatoare atunci cand este necesar;
  • Asigura satisfactia oaspetilor ocupandu-se de cererile lor, informandu-se intr-o maniera amabila si eficienta;
  • Conduce activitatile zilnice, face inspectii neanuntate in zonele de lucru si revine atunci cand este cazul;
  • Informeaza departamentul Front Office/Receptie cu acuratete asupra statutului camerelor;
  • Se asigura ca tot mobilierul, facilitatile si echipamentul din zona dep. curatenie/housekeeping este intretinut in cea mai buna conditie de curatenie, se asigura ca reparatiile si intretinerea se executa atunci cand este cazul;
  • Asigura securitatea cheilor din punctul de lucru in conformitate cu liniile directoare stabilite de conducerea companiei;
  • Este responsabil de "Lost and Found" (Pierdute si gasite);
  • Verifica lista de check-in, listele cu oaspeti pentru conferinte, lista zilnica cu oaspetii VIP si se asigura ca acestia sunt tratati conform statutului lor;
  • Este pregatit permanent in aplicarea tuturor procedurilor din dept curatenie/housekeeping pentru a putea ajuta departamentul atunci cand este necesar.
Camerista:
  • Efectuarea serviciului de curatenie in camere, conform standardelor hotelului: schimbarea asternuturilor in camere, a prosoapelor si a altor produse necesare, etc;
  • Asigurarea aprovizionarii grupurilor sanitare cu materialele necesare;
  • Mentinerea curateniei pe culoarele etajelor;
  • Predarea si preluarea lenjeriei hotelului;
  • Raportarea activitatii desfasurate supervizorului.
Beneficii:
  • Salariu motivant;
  • Tichete de masă în valoare de 15 lei/tichet;
  • Prime de Paste&Crăciun;
  • Bonus lunar de performanță;
  • Abonament medical la clinică privată;
  • Locație stabilă la 5 min de stația de metrou Preciziei.

Descrierea companiei

Genesis Property reprezintă un grup de firme 100% românesc, renumit în piața dezvoltării imobiliare, cu o experiență de peste 20 ani în plan local, care a dezvoltat și deține două dintre cele mai mari parcuri de birouri clasă A din București: West Gate Business Park (bld.Preciziei) și Novo Park (Pipera).
Genesis Property este, de asemenea, dezvoltatorul si administratorul primului campus privat studențesc din România, West Gate Studios, care cuprinde peste 100 de garsoniere și apartamente destinate închirierii, a unor spatii de cazare de 4 stele – Studio One Accommodation Suites și a primei piscine exterioare (înconjurată de o pistă de alergare și rollerblading), fiind prima piscina amplasată în cadrul unui parc de birouri din România – Crazy Pool.

Pentru a afla mai multe despre cine suntem, vizitează-ne la:
https://westgatepark.ro/prezentare/
https://www.novo-park.ro/prezentare/
https://westgatepark.ro/west-gate-studios/
https://www.studio1.com.ro/contact

Publicat 17 mai 2022 Expiră 16 iun. 2022
Nu îți face griji, poate joburile de mai jos îți pot fi de folos

Folosim cookie-uri pentru a-ti oferi o experienta personalizata. Permite activarea acestora pentru a beneficia de avantajele lor.