Analist Urmarire Produse PF - diverse orase

BRD Groupe Societe Generale 1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Căutați o poziție care să ofere posibilitatea de a vă dezvolta cunoștințele bancare și abilitățile interpersonale, aducand în același timp o contribuție semnificativă la îmbunătățirea organizației?

Veniti și aderati la BRD Group Societe Generale ca Analist Produse PF, parte a unei echipe cu expunere internațională, cu sediul în București!
Această poziție vă permite să dobândiți o cunoaștere mai profundă a industriei bancare, precum și să dezvoltați competențe cheie pe teme precum gândirea analitică, eficacitatea și abilitățile de comunicare, oferindu-vă premisele unei dezvoltări viitoare a carierei.


Cunostinte si experienta:

Cunoastere produse, norme si proceduri asociate
Cunoastere sisteme si aplicatii informatice specifice
Cunoasterea legislatiei in vigoare in domeniul bancar
Experienta in activitatea de creditare PF - minim 1 an
Cunoastere IBank si, de preferat, Credit Up

Descrierea jobului

Responsabilitati:
  • Asigura aplicarea prevederilor din cadru normativ privind activitatea de urmarire a creditelor PF din portofoliu (indeplinirea conditiilor de aprobare -ulterioare acordarii creditelor, pe parcursul derularii acestora);
  • Intocmire si transmitere raspunsuri catre asiguratori la despagubiri daune auto/incendiu , urmarire incasare despagubiri de la asiguratori, efectuare operatiuni de incasare a despagubirilor primite si inchidere a conturilor, inregistrarea informatiilor privind despagubirile primite sau a refuzurilor in Ibank;
  • Efectuare operatiuni de incasare a despagubirilor primite pe deces, somaj, invaliditate temporara/ permanenta si inchidere a conturilor, inregistrarea informatiilor privind despagubirile primite sau a refuzurilor in Ibank;
  • Pregatire documente si transmitere catre asigurator ; efectuarea tuturor operatiunilor prevazute in cazul incasarii despagubirii – in cazul daunelor de viata / refuzului la plata;
  • Pregatire si predare dosare de credit in termenul prevazut catre cumparatorii de creante in baza solicitarilor primite de la SCM;
  • Pregatire si predare dosare de credit in termenul prevazut, catre SCM/RISC- HC
  • Asigura pregatirea documentelor si transmiterea catre JUR/avocat colaborator, in vederea gestionarii litigiilor
  • Asigura urmarirea derogarilor individuale PF;
  • Intocmire notificare si predare documentatie catre FNGCIMM pentru creditele Prima Casa (in caz de executare garantie); efectuarea tuturor operatiunilor prevazute in cazul incasarii despagubirii/ refuzului la plata;
  • Efectuarea tuturor operatiunilor specifice in cazul incasarii sumelor din executari;
  • Asigura gestionarea si urmarirea politelor de asigurare:
  • Generare, efectuare corectii, editare si validare borderouri Groupama si Omniasig aferente politelor intermediate de BRD
  • Urmarire si inregistrare operatiuni de acordare a promotiilor oferite de asiguratori la politele de asigurare
  • Urmarire primire polite de asigurare Groupama si Omniasig intermediate de BRD si predarea acestora impreuna cu borderourile aferente catre Asigurator
  • Urmareste si asigura reinnoirea la termen a politelor de asigurare de incendiu si alte calamitati aferente creditelor ipotecare / imobiliare;
  • Setare in ibank polite de asigurare reinnoite si arhivare la dosarul de credit
  • Intocmire si transmitere adrese de recuperare prime de asigurare catre Asiguratori si urmarirea incasarii acestora (prime de asigurare platite in avans la asigurator, prime virate eronat la asigurator, etc)
  • Intretine corespondenta cu societatile de asigurare
  • Verifica si asigura mentinerea soldurilor conturilor colectoare Groupama si Omniasig la zero
  • Efectueaza verificari prealabile si intretine relatia cu MDP in vederea operarii OPH-uri aferente creditelor ANL
  • Verifica documentele justificative in cazul creditelor cu punere la dispozitie esalonata (ex habitat de constructii)
  • Adaugare si actualizare informatii in baza de risc (fraude, despagubiri, refuzuri despagubiri, etc)
  • Asigura actualizarea bazelor de date interne CRSC
  • Colaboreaza si intervine in rezolvarea diferentelor BK-GL
  • Transmite informatii privind operatiunile efectuate pe conturile colectoare si documentele justificative aferente la solicitarea compartimentului Supraveghere Contabila CRSC
  • Asigura respectarea prevederilor documentelor normative privind supravegherea permanenta
  • Asigura actualizarea datelor din sistemul informatic privind actualizarea garantiilor
  • Asigura redactarea actelor aditionale la contractele de garantare si inscrierea avizelor de garantie la AEGRM, in cazul prelungirilor acestora
  • Asigura redactarea contractelor/actelor aditionale in cazul reinnoirii prescriptiilor ipotecare;
  • Asigura redactarea actelor aditionale in cazul modificarilor survenite in contractul de credit
  • Asigura inscrierea avizelor: initial, de radiere,de prelungire garantii reale mobiliare la AEGRM
  • Urmarire valabilitate garantii,polite de asigurare
  • Asigura suport FO in procesul de reevaluare garantii, prin inventarierea in aplicatia Capone a documentelor de proprietate
  • Efectueaza alte operatiuni in conformitate cu prevederile cadrului normativ al Bancii, in care este mentionata functia respectiva
  • Asigura pregatirea documentelor pentru arhivare si transmiterea acestora catre arhiva CRSC sau prestatorul extern

Descrierea companiei

BRD face parte din Grupul Société Générale, unul dintre cele mai mari grupuri europene de servicii financiare. Grupul are 148 000 de angajati in 76 de tari si 32 de milioane de clienti in intreaga lume.

Valorile prin care ne-am dobandit soliditatea si pe care ne-am construit brandul sunt:

Jucatori de echipa: toti cei aproximativ 8.800 de angajati functionam ca un tot, ne sprijinim inititativele si colaboram eficient. Doar asa, putem sa crestem gradul de satisfactie al celor 2,3 milioane de clienti pe care ii avem; Inovativi: zi de zi interactionam cu clientii nostri ca sa aflam cum prefera sa-si faca operatiunile sau cum planurile lor pot prinde viata cu ajutorul nostru. Drept urmare, avem grija ca oferta comerciala sa raspunde cat mai bine nevoilor si comportamentelor lor; Adaptabili: avem forta necesara pentru a demonstra ca ne putem adapta si chiar reusi cu succes intr-un mediu de multe dificil, cu rigori si riscuri in permanenta schimbare. Ne intelegem meseria si o practicam cu responsabilitate; Profesionisti: suntem diversi din punct de vedere al talentelor, al cunostintelor si al abilitatilor, ne prefectionam permanent si cautam sa ne respectam intotdeauna responsabilitatile fata de echipa in care lucram si clientii pe care ii servim.

Pe scurt:

4 valori ce ne ghideaza la nivel de grup: responsabilitate, angajament, inovare, spirit de echipa. 7 competente unice pentru toti salariatii Grupului: orientare spre rezultate, orietare spre client, cooperare, dezvoltarea capitalului uman, deschidere spre schimbare, managementul echipei, contributie la strategie.

Ai un loc in echipa noastra daca:

Demonstrezi spirit antreprenorial, iti plac provocarile si esti un jucator de echipa; Iti doresti să iti dezvolti continuu competentele si abilitatile, iti place sa inveti din experientele avute, cautand progresul; Iti sustii colegii in propria dezvoltare, fiind disponibil si aratând respect fata de ei.
Publicat 8 Sept. 2022 Reactualizat 8 Oct. 2022 Expiră 8 Oct. 2022
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Poți administra oricând setările aici.