Publicat 13 Iun 2017 | Reactualizat 11 Iul 2017 | Expiră 15 Iul 2017

Analist Suport 3 - SQL

1 post
Expirat
Anunț inactiv

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare.

Înapoi la joburi

Candidatul ideal

Profilul candidatului:

  • Studii medii sau superioare in domeniul economic sau informatic;
  • Vechime minima in specialitate de 2 ani;
  • O buna cunoastere a limbajului SQL;
  • Cunoasterea limbajului PL-SQL reprezinta un avantaj;
  • Limba engleza la nivel mediu.

Descrierea jobului

Responsabilitati specifice:

  • Inregistreaza incidentele semnalate telefonic sau prin e-mail in aplicatia Unicenter Service Desk, analizeaza, clasifica si aloca incidentele postate in aplicatia Unicenter Service Desk in vederea rezolvarii acestora
  • Rezolva incidentele in conformitate cu aria de competenta alocata, utilizand informatiile din baza de cunostinte
  • Efectueza activitati cu grad mic de complexitate conform cu procedurile de lucru specifice.
  • Escaladeaza incidentele care nu pot fi solutionate de catre nivelul 1 de suport catre nivelele 2 si 3
  • Informeaza utilizatorii despre stadiul rezolvarii incidentelor pe care acestia le-au postat; verifica cu utilizatorul final daca solutia propusa rezolva incidentul si il inchide, in caz afirmativ
  • Monitorizeaza si analizeaza incidentele asignate nerezolvate si verifica stadiul in care se afla rezolvarea acestora; raporteaza catre nivelele ierarhice superioare stadiul incidentelor postate
  • Urmareste si raporteaza stadiul in care se afla rezolvarea incidentelor escaladate catre alte nivele si care nu sunt rezolvate in limitele de timp agreate cu aceste nivele (pe baza SLA, OLA)
  • Analizeaza incidentele postate din punct de vedere al repetabilitatii, semnaland posibilele probleme care pot apare
  • Identifica nevoile de instruire a utilizatorilor finali din punct de vedere al utilizarii aplicatiei Unicenter Service Desk si transmite acestora documentatiile aferente

*Asigurarea suportului in schimburi pe perioada Luni-Vineri: 08-20, Sambata: 09-14 sau la cerere in cazuri ca in care este nevoie de suport extins.

Descrierea companiei

BCR, o super echipa
In echipa BCR, oportunitatile profesionale disponibile sunt la fel de impresionante ca si portofoliul nostru extensiv de produse si servicii. Suntem scoala de banking pentru tinerele talente. Suntem rampa de lansare pentru spiritele curajoase si inovatoare. Si incununam cu succes cariere deja consacrate.
Banca Comerciala Romana (BCR), membra a Erste Group, este cel mai important grup financiar din Romania si include operatiunile de banca universala (retail, corporate & investment banking, trezorerie si piete de capital), precum si societatile de profil de pe piata leasingului, pensiilor private si a bancilor de locuinte.
BCR este banca nr.1 în România după valoarea activelor (peste 15 mld EUR), banca nr.1 după numărul de clienţi şi banca nr.1 pe segmentele de economisire şi creditare. BCR este cel mai valoros brand financiar din România, după gradul de încredere al clienţilor şi după numărul celor pentru care BCR este principala instituţie cu care fac banking. Si tot BCR este numarul 1 in preferintele tinerilor care viseaza la o cariera in banking.

Expirat
Analist Suport 3 - SQL  -  BANCA COMERCIALA ROMANA

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close