Analist Service

Oraș de lucru
Tipul job-ului
Studii
Salariu Nespecificat
Limbă străină
Permis conducere

Candidatul Ideal


Studii superioare cu profil economic/tehnic
Experienta min. 2 ani in management stocurilor si analiza servicii
Limba ebgleza – nivel mediu ( min B2)
Cunoştinţe de operare pe calculator: Microsoft Office la nivel avansat.
Cunostinte operare ERP , SAP- reprezinta avantaj
Cunostinte de baza de contabilitate primara si gestiunea stocurilor
Domiciliul stabil in Bucuresti;
Permis auto categoria B;
Capacitate de analiza, de previziune, planificare si urmarireProfil Comportamental
Setarea (organizarea) prioritatilor Analiza si capacitate de rezolvare a problemelor Initiativa si ducerea la bun sfarsit a initiativelor Lucrul in echipa si impreuna cu altii Comunicare Creativitate si inovatie

Descrierea jobului

Principalele atributii:
Asigură asistență către clienți și colegi în identificarea produselor solicitate astfel incât informațiile necesare să fie disponibile într-un timp optim.
Elaborează și implementează planul de marketing astfel incât să asigure cadrul general de promovare al produselor de care este responsabil
Menține și dezvoltă relațiile cu vendorii din portofoliu astfel incât să obțină relații durabile și avantajoase
Plasează comenzi la furnizor pentru asigurarea stocului necesar realizării obiectivelor de vânzări & profit
Monitorizează stocul pentru a menține un nivel optim
Generează acțiuni de vânzare a stocului vechi pentru obținerea nivelui optim de stoc
Managementul flotei de echipamente la schimb, evaluare si stabilire flota de schimb, este responsabil pentru intretinerea flotei de schimb.
Coordonare stocuri de piese de schimb, eliberare comanda technician,analiza stoc toate gestiunile,pregatire piese pt livrare in alta locatie,vanzari piese catre dealer,vanzare piese webshop,comanda piese,operare transfer piese intre gestiuni.
Participa la stabilirea bugetului de service,preturi piese si piese KABS.
Creare campanii promotionale, planificare anuala,definire campanie,aprobare,implementare,urmarire rezultate
Achizitii non-productive.
Analizeaza si intocmeste lista de casare in procesul de reciclare si casare.
Intocmeste rapoarte specifice activitatii de service.
Vanzare piese catre dealers si webshop, evaluare,cerere de oferta si vanzare.

Descrierea companiei

Concernul german Alfred Kärcher GmbH, cu o traditie de 80 de ani, este Liderul Mondial in domeniul productiei de echipamente de curatare si o prezenta activa in Romania de 15 ani.
Echipamentele profesionale sunt destinate domeniului industrial, intreprinderilor mici si mijlocii, sectorului agricol, constructiilor, transporturilor precum si consumatorilor privati.
Din sortiment fac parte aparate de curatat cu presiune, aspiratoare, masini de maturat si masini de frecat pardoseala. Cele 36.000 de birouri de distributie raspandite pe intregul glob sunt garantia unei satisfactii depline a clientilor firmei KÄRCHER.
Publicat 27 apr. 2022 Reactualizat 25 mai 2022 Expiră 27 mai 2022
Nu îți face griji, poate joburile de mai jos îți pot fi de folos

Folosim cookie-uri pentru a-ti oferi o experienta personalizata. Permite activarea acestora pentru a beneficia de avantajele lor.