Publicat 14 Aug 2019 | Reactualizat 21 Aug 2019 | Expiră 24 Aug 2019

Analist Retenţie Clienţi, 101154

1 post |  Aplicare externa
Ai aplicat
Expirat
Nu uita să îți finalizezi aplicarea pe site-ul angajatorului! Vei avea mai multe șanse de a fi chemat la interviu.
Anunț inactiv

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare.

Înapoi la joburi

Candidatul ideal

Profilul tău

Educaţie necesară: studii superioare, finalizate;

Experienţă practică necesară: minim 3 ani în industria energetică sau utilităţi, servicii clienţi; minim 2 ani experienţă în domeniul vânzărilor şi al relaţiilor cu clienţii;

Cunoştinţe obligatorii cerute de legislaţie: Legea nr. 123/2012 a energiei electrice şi a gazelor naturale, reglementări ANRE în domeniu;

Cunoştinţe limbi străine: cunoaşterea limbii engleze poate constitui un avantaj;

Cunoştinţe IT: MS Office – MS Word, MS Excel, MS PowerPoint, MS Outlook; SAP;

Altele: capacitate de analiză şi sinteză; entuziast şi de încredere; abilităţi excelente de comunicare verbală şi în scris; atenţie la detalii; deschidere şi spirit de iniţiativă; loialitate faţă de companie; bune abilităţi de negociere; disponibilitate de adaptare a programului de lucru la cerinţele postului; orientare către lucrul în echipă; abilitatea de a lucra în condiţii de stres.

Descrierea jobului

Ce vei face

Aprofundează cunoştinţe temeinice vizând caracteristicile portofoliului de produse şi servicii destinat segmentului Mass Market, în scopul înţelegerii nevoilor clienţilor;
Efectuează analize şi investigaţii ale portofoliului de clienţi, menite să indice zonele cu risc de pierdere a clienţilor;
Răspunde de implementarea strategiilor de retenţie dezvoltate de E.ON şi monitorizează efectul implementării acestor strategii;
Răspunde de îndeplinirea indicatorilor de performanţă agreaţi de companie şi asumaţi prin contractele şi SLA-urile încheiate cu beneficiarii serviciilor de vânzare;
Răspunde cererilor de schimbare a furnizorului (prin diverse canale de contactare a clienţilor – telefon, e-mail, poştă) folosind tactici şi metode agreate de convingere a acestora de a păstra relaţia contractuală cu compania E.ON;
Documentează rapoarte şi analize relevând motivaţia unor clienţi în decizia lor de schimbare a furnizorului;
Identifică procese sau subprocese ce pot fi obiectul unor modificări menite să inducă îmbunătăţiri care să diminueze sau chiar să elimine riscul de pierdere a clienţilor.

Ce îţi oferim

Pachet salarial atractiv;
Bonus de performanţă;
Tichete de masă;
Asigurare privată de sănătate;
Pensie facultativă;
Prima de vacanţă.

Descrierea companiei

E.ON este mai mult decât oportunitatea de a te bucura în CV-ul personal de reputaţia unui angajator din top global Fortune 500 şi de premizele unei cariere solide, pline de beneficii. Este despre apartenenţa la o comunitate energică de colegi cu istorie şi experienţe în industrii diverse, care au în comun forţa, spiritul social, privirea inainte, şi mai ales – faptul că te poţi baza pe ei. E.ON este pentru cei care vor libertatea de a transforma o industrie şi au capabilitatea de a face ce şi-au propus.

Ai aplicat
Expirat
Nu uita să îți finalizezi aplicarea pe site-ul angajatorului! Vei avea mai multe șanse de a fi chemat la interviu.
Analist Retenţie Clienţi, 101154  -  E.ON Servicii Clienţi

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close