Analist programator Oracle

Oraș de lucru
Tipul job-ului
Salariu Nespecificat
Limbă străină Nespecificat
Permis conducere

Candidatul Ideal

  • Studii superioare in domeniul IT
  • Experiență în analiza și programare;
  • Experiență de dezvoltare în mediile ORACLE și Microsoft SQL;
  • Experienta in proiectarea și programarea aplicațiilor bazelor de date relaționale;
  • Abilitatea de a efectua independent analize și programe sub o tema generala;
  • Experienta în întreținerea unui sistem de baze de date ORACLE;
  • Experiența în toate aspectele legate de implementarea ORACLE constituie avantaj;
  • Experienta in configurarea, optimizarea si mentenanta serverelor LINUX constituie avantaj;
  • Experienta virtualizare constituie avantaj;
  • Cunostinte solide de Microsoft Office (in special Microsoft Excel - nivel cel putin mediu);
  • Candidatul de succes trebuie să fie un jucător de echipă, să demonstreze abilități excelente de comunicare orală și scrisă și să dețină abilități analitice și tehnice puternice;
  • Abilitatea de prioritizare a activitatilor pentru a respecta termenele limită pentru sarcini multiple;
  • Auto-disciplina pentru planificarea și organizarea sarcinilor, în care sarcinile repetate sunt executate eficient cu exactitate și disciplină;
  • Bună etică a muncii, maturitate și inițiativă personală;
  • Atenție la detalii, cu o abordare metodică de lucru;
  • Înțelegerea rapida a regulilor de funcționare, a datelor și a proceselor;
  • Orientare puternică a serviciilor spre clienții interni si/sau externi și colaborare pentru a lucra cu toate părțile interesate.

Descrierea jobului

  • Dezvoltarea modulelor, aplicatiilor si rapoartelor conform specificatiilor;
  • Documentarea modulelor, aplicatiilor si rapoartelor;
  • Actualizarea modulelor in conformitate cu modificarile specificatiilor;
  • Pregatirea datelor de test, testarea aplicatiilor;
  • Asistenta acordata utilizatorilor;
  • Asistenta la implementarea in mediul de productie a noilor versiuni;
  • Analiza problemelor aparute in utilizarea aplicatiilor;
  • Menținerea și disponibilitatea sistemelor, pentru a atinge obiectivele de afaceri ale companiei;
  • Efectuarea activitatilor de analiza a bazelor de date, privind structura in vederea solutionarii diverselor probleme de business;
  • Identificarea bug-urilor;
  • Analiza logurilor;
  • Evaluarea nevoilor și cerințelor utilizatorilor și oferirea expertizei tehnice în elaborarea specificațiilor tehnice, structurale și organizaționale;
  • Pregatirea de recomandări și prezentări pentru conducere.

Prin aplicarea CV-ului dumneavoastra la acest job, sunteti de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal, conform Regulamentului privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste date ne sunt necesare pentru desfasurarea procesului de recrutare.
Numai candidatii selectati vor fi invitati la un interviu, data fiind stabilita de comun acord cu acestia.
Toate candidaturile vor fi analizate cu obiectivitate si in deplina confidentialitate.

Descrierea companiei

Pe 23 martie 2001, Romprest se lansează în România ca o companie de prestări servicii în segmentul profesional de curăţenie. Evoluţia companiei este susţinută de atingerea obiectivelor, prin aplicarea principiilor de business şi de politică de management adoptate. Astăzi, Romprest este lider pe piaţa serviciilor de salubritate şi curăţenie şi îşi propune să se menţină în topul companiilor de profil şi să activeze permanent ca o entitate dinamică, prosperă şi demnă de respect, prezentându-se ca o afacere ce funcţionează după reguli internaţionale.

Prin respectarea standardelor europene ale calităţii şi a sistemului integrat de management, brand-ul Romprest exprimă încredere – siguranţă – inovaţie.
Publicat 10 nov. 2021 Reactualizat 10 dec. 2021 Expiră 10 dec. 2021
Nu îți face griji, poate joburile de mai jos îți pot fi de folos

Folosim cookie-uri pentru a-ti oferi o experienta personalizata. Permite activarea acestora pentru a beneficia de avantajele lor.