Analist preturi - companie multinationala

Oraș de lucru
Tipul job-ului
Departamente
Salariu Nespecificat
Limbă străină
Permis conducere Nespecificat

Candidatul Ideal

Va doriti sa va dezvoltati profesional si cautati un job intr-o companie de prestigiu, o institutie de de top in domeniul sau de activitate?
Va doriti un job cu standarde inalte, intr-un mediu business, alaturi de o echipa de profesionisti?
Aveti acum sansa sa aplicati pentru postul de ”Analist preturi” pentru o companie lider de piata in domeniul sau de activitate, parte a unui grup bancar de rang mondial.
Dorim o persoana atenta, constiincioasa, serioasa, responsabila, analitica, cu foarte bune cunostiinte de excel si de limba engleza. Experienta in domeniul stabilirii preturilor de macar 1-2 ani.
Stabilitatea, implicarea si loialitatea sunt caracteristici obligatorii pentru candidatii acestui post.

Descrierea jobului

In cadrul activitatii desfasurate la birou (se poate lucra si remote - online, de acasa), angajatul calculeaza si actualizeaza parametrii de preturi in conformitate cu strategia si calendarul companiei, intocmeste rapoarte si estimari specifice activitatii, ofera suport echipei de vanzari in vederea obtinerii unor oferte competitive, administreaza baza de date a vehiculelor disponibile pentru cotare, colaboreaza cu echipa de operatiuni in vederea obtinerii tarifelor de utilizat in cotatii si desfasoara alte activitati specifice departamentului in care isi desfasoara activitatea.
Majoritatea atributiilor necesita folosirea computerului, in mod special a programelor Office.
Mediul de lucru (cladire business, colegi profesionisti), programul clasic (de luni pana vineri, fara activitate suplimentara, fara lucru in weekend sau in zilele declarate sarbatori legale) si posibilitatea de a lucra online (de acasa) in anumite situatii, locatia deosebit de accesibila (langa o statie de metrou), pachetul salarial atractiv cat si posibilitatea de a promova in cadrul companiei reprezinta argumente serioase pentru a aplica la aceasta pozitie.
Cu certitudinea ca acest job va fi un pas important in cariera dumneavoastra, va uram mult succes pe plan profesional!

Descrierea companiei

Compania noastra –una dintre cele mai vechi pe piata romaneasca de profil- desfasoara activitatea de recrutare si selectie de personal de aproape 30 de ani. Solicitarile clientilor nostri de a le pune la dispozitie personal cu calitati si abilitati specifice pentru activitati de munca (in mod special posturi office), ne-au ghidat spre dezvoltarea unui departament specific de resurse umane – Sequoia Personnel Management- care se ocupa de 20 ani cu recrutarea, selectia si gestionarea activitatii de personal pentru companiile ce externalizeaza serviciile anumitor posturi din organigrama. Companii de anvergura mondiala cat si clienti mai mici au apelat la serviciile noastre si au primit in schimb servicii de o calitate ireprosabila. Recunoasterea calitatii serviciilor noastre si a personalului selectat de noi poate fi exprimata statistic: peste 80% din personalul angajat pe posturi in urma recomandarilor noastre a promovat pe posturi superioare in cadrul companiilor unde lucrau. De-a lungul timpului ne-am bucurat sa fim deschizatori de drum in cariera pentru numeroase persoane, acordandu-le oportunitatea de a-si gasi un post pe masura asteptarilor lor. Printre aceste persoane speram sa te numeri si tu. SUCCES!

CONFIDETIALITATEA DATELOR PERSONALE
In baza art. 13 din REGULAMENTUL (UE) 2016/679 AL PARLAMENTULUI EUROPEAN ȘI AL CONSILIULUI/ 27 aprilie 2016, va informam ca prin depunerea CV-ului dumneavoastra vom colecta si prelucra datele dvs. cu caracter personal (nume, adresa de email, numar de telefon, alte aspecte mentionate de dvs in CV), in temeiul Art. 6 alin. (1) lit. (a) din Regulament.
Datele dumneavoastra cu caracter personal vor fi folosite doar de compania noastra si de compania pentru care ati aplicat, numai in scopul selectiei personalului pentru incheierea unui contract de munca. Aceste date nu vor fi instrainate nici unei alte parti pentru scopuri publicitare sau de orice alta natura.
CV-ul si datele dumneavoastra vor fi stocate pe o perioada de cel mult 5 ani, timp in care va putem oferi joburi aflate in sfera dvs. de interes. Va informam ca aveti dreptul de a ne solicita accesul la aceste date, rectificarea sau ștergerea acestora sau restricționarea prelucrării, dreptul de a va retrage consimțământul în orice moment, precum si dreptul de a face plangere la autoritatea de supraveghere, daca considerati ca drepturile dvs nu au fost respectate.
Pentru orice detalii suplimentare referitoare la prelucrarea datelor personale ne puteti contacta la joburi@incepmunca.ro
Publicat 2 aug. 2022 Reactualizat 9 aug. 2022 Expiră 1 sept. 2022
Joburi similare

Folosim cookie-uri pentru a-ti oferi o experienta personalizata. Permite activarea acestora pentru a beneficia de avantajele lor.