Publicat 07 Oct 2020 | Reactualizat 06 Nov 2020 | Expiră 07 Nov 2020

Analist optimizare procese de lucru-limba germana

1 post
Expirat
Anunț inactiv

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare.

Înapoi la joburi

Candidatul ideal

Studii superioare / (an terminal)
Cunoașterea limbii germane nivel avansat
Cunoașterea limbii engleze poate constitui un avantaj
Cunoștințe avansate de Microsoft Office: Outlook, Excell, Word, Power Point
Claritate și coerență în exprimarea scrisă și orală
Abilități de comunicare și aplecare spre detaliu
Capacitate de asumare a răspunderii și de identificare a problemelor, alegerea soluțiilor optime și implementarea lor
Capacitate de prioritizare, planificare, analiză și sinteză

Descrierea jobului


Responsabilităţi:
-Realizează și actualizează instructiunile interne de lucru și formularele aferente
- Participă la proiecte de modificare si optimizare a proceselor interne de lucru si a sistemului informatic de gestiune a marfurilor
- Participă la testarea programelor/ echipamentelor nou-instalate/ utilizate si prezinta propuneri
- Ajută cu informatii utilizatorii sistemului informatic de gestiune a marfurilor
- Sesizează și urmăreste până la rezolvarea lor, probleme aparute in functionalitatea sistemului informatic de gestiune a marfurilor
Informare
Va informăm că, prin aplicarea pentru o pozitie in cadrul societatii Selgros Cash&Carry SRL, vă vom colecta si folosi datele personale oferite in desfasurarea procesului de selectie si recrutare de personal. Pentru informatii complete privind prelucrarea datelor cu caracter personal în scopul recrutarii si selectiei de personal în cadrul Selgros Cash&Carry SRL, vă rugăm accesati site-ul societatii la adresa www.selgros.ro, secțiunea Cariere.


- Acordă drepturi de utilizator pentru acces în sistemul informatic de gestiune a mărfurilor pentru angajatii centralei administrative
- Propune si implementează structura drepturilor de utilizator (șabloane) pentru acces în sistemul informatic de gestiune a mărfurilor pentru angajati, functie de pozitia pe care acestia o ocupă

Oferta (bonusuri, beneficii)
-salariu atractiv;
-tichete de masă;
-beneficii*:Crăciun, Paște, zi de naștere,vacanță, asigurare privată voluntară de sănătate
-sistem informatic performant şi logistică modernă;
-oportunitatea unei cariere într-un concern international

*beneficiile sunt condiționate de îndeplinirea unor perioade de vechime în cadrul companiei conf. CCM la nivel de unitate

Descrierea companiei

Selgros Cash&Carry România este unul dintre cei mai importanți actori din comerțul românesc și deține 23 de magazine în România. Selgros se află printre liderii comerțului românesc pentru că își îndeplinește cu seriozitate misiunea de a oferi, zilnic, o gamă variată de produse, garanția prospețimii și a profesionalismului, la prețul corect. Obiectivul nostru este de a servi calitate și prospețime profesioniștilor și pasionaților de bunătățuri. Cu mii de parteneri, sute de mii de clienți și comunități puternice acolo unde suntem prezenți, scrutăm viitorul pentru a fi mereu utili și de încredere. În 2011, Selgros a intrat în portofoliul Transgourmet Holding AG, a doua cea mai mare reţea B2B şi food service din Europa, cu operaţiuni în șapte țări europene (Elveţia, Franţa, Germania, Austria, Polonia, România şi Rusia). Preluarea rețelei de către Transgourmet confirmă atenția crescândă pe care Selgros o acordă pieței gastro și evidențiază calitățile definitorii ale companiei: puterea succesului, energia excelenței și pasiunea ca bază a oricărei acțiuni.

Expirat
Analist optimizare procese de lucru-limba germana  -  SELGROS Cash&Carry

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close