check_circle

Job verificat

|Publicat 26 Feb 2015 | Reactualizat 05 Mar 2015 | Expiră 09 Mar 2015

Analist Marketing

1 post |  Aplicare externa
Ai aplicat
Expirat
Nu uita să îți finalizezi aplicarea pe site-ul angajatorului! Vei avea mai multe șanse de a fi chemat la interviu.
Anunț inactiv

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare.

Înapoi la joburi

Candidatul ideal

  • Educaţie necesară: studii universitare; specializarea în ştiinţe economice, ştiinţe sociale constituie un avantaj;
  • Experienţă practică necesară: 1-2 ani în domeniul respectiv constituie un avantaj;
  • Cunoaştinţe limba engleză - nivel mediu
  • Cunoştinţe MS Office: Word, Excel, PowerPoint, Outlook
  • Disponibilitate de adaptare a programului de lucru la cerinţele postului;
  • Experienţă practică în studiul de piaţă în sectorul gazelor naturale şi energiei electrice;
  • Spirit antreprenorial/motivare puternică;
  • Abilităţi organizaţionale şi conceptuale bune;
  • Nivel ridicat al angajamentului şi orientare către lucrul în echipă;
  • Capacitate de lucru în condiţii de stres.

Descrierea jobului

Dezvoltarea, implementarea şi gestionarea instrumentelor şi metodelor pentru realizarea analizei mediului extern:

  • Dezvoltarea metodologiei pentru analize şi studii de piaţă
  • Monitorizarea continuă a parametrilor de piaţă selectaţi
  • Cercetarea, monitorizarea, întocmirea de analize legate de tendinţele pieţei interne şi internaţionale în general, tendinţele pieţei energiei electrice şi gazelor naturale în particular, potenţialul pieţei, profilul competitorilor şi poziţionarea lor în piaţă
  • Furnizarea de date ca suport în planificările de vânzări, plan de afaceri, analize macro-economice, analize ale mediului de afaceri din domeniul gazelor naturale
  • Întocmirea rapoartelor de informare către structurile manageriale, departamentele de vânzări, alţi clienţi interni
  • Propunerea de măsuri / recomandări pe baza rezultatelor studiilor
  • Pregătirea şi monitorizarea proiectelor individuale de studii de piaţă
  • Pregătirea, organizarea, monitorizarea şi raportarea rezultatelor obţinute în focus grupuri
  • Pregătirea, organizarea, monitorizarea şi raportarea rezultatelor obţinute în studiile de satisfacţie/loialitate a clienţilor pe toate segmentele (MM, BM şi KA)

Dezvoltarea şi implementarea instrumentelor şi metodelor pentru realizarea analizei mediului intern:
  • Monitorizarea continuă a aspectelor legate de poziţia companiei pe piaţa energiei, pe segmentul Mass Market (raportare trimestrială)
  • Monitorizarea continuă a aspectelor legate de poziţia companiei pe piaţa energiei, pe segmentul Business Market (raportare trimestrială)
  • Monitorizarea continuă a aspectelor legate de poziţia companiei pe piaţa energiei, pe segmentul Key Account (raportare anuală)
  • Monitorizarea şi întocmirea rapoartelor privind rezultatele campaniilor de marketing din punctul de vedere al impactului asupra satisfacţiei clienţilor
Transmiterea de informaţii în baza analizelor ca input la dezvoltarea strategiei de marketing, planurilor de dezvoltare a pieţei pe termen lung, precum şi la alte activităţi ale departamentului Marketing

Participare la crearea cererilor de ofertă pentru selectarea furnizorilor de servicii de monitorizare piaţă şi studii de satisfacţie clienţi / focus grupuri;

Gestionarea relaţiei cu agenţiile externe specializate în studii de piaţă, studii de satisfacţie clienţi şi focus grupuri;
Asumarea responsabilităţii şi îndeplinirea altor sarcini în conformitate cu instrucţiunile superiorului.

Ai aplicat
Expirat
Nu uita să îți finalizezi aplicarea pe site-ul angajatorului! Vei avea mai multe șanse de a fi chemat la interviu.
Analist Marketing  -  E.ON Energie Romania