Publicat 15 Sep 2020 | Reactualizat 13 Oct 2020 | Expiră 16 Oct 2020

Analist helpdesk

1 post
Expirat
Anunț inactiv

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare.

Înapoi la joburi

Candidatul ideal

A. Studii : superioare economice sau tehnice
B. Vechime : 1 an in activitati de suport
C. Cunostinte (IT, limbi straine, know-how specific postului): comunicare si relationare directa cu clientii/beneficiarii, produsele si serviciile oferite de CIT One, operare PC si suita MS Office
D. Abilitati: adaptare si raspuns la schimbare, lucrul sub presiune, prioritizare, aderare la principii si valori, analiza, ascultare, atentie la detalii, comunicare in scris si verbala, confruntare de idei, creativitate si inovare, lucrul cu oamenii, lucrul independent, managementul stresului, managementul timpului, operare (date, echipamente), organizare, relationare, rezolvare de probleme, servire clientela

Descrierea jobului

1. Asigura comunicarea cu clientii companiei, fiind persoana de contact pentru solutionarea prompta a incidentelor, solicitarilor si reclamatiilor legate de serviciile oferite;
2. Receptioneaza si solutioneaza, in cel mai scurt timp, cerintele curente primite din partea clientilor CIT One, cu privire la:
• erori aparute la procesarea numerarului colectat de la clientii Corporate, sucursale, agentii;
• erori aparute la procesarea/remiterea tichetelor de masa colectate de la clientii Corporate;
• incidente privind intarzieri si/sau nereguli in efectuarea comenzilor de transport privind colectarea/remiterea valorilor de la/catre clientii Corporate, sucursale, agentii.
3. Colaboreaza cu departamentele din administratia centrala si cu centrele de procesare in vederea tratarii si rezolvarii incidentelor, solicitarilor si reclamatiilor primite;
4. Monitorizeaza respectarea cerintelor cantitative si calitative privind efectuarea serviciilor de transport si procesare valori, conform celor definite in SLA-uri;
5. Efectueaza analiza reclamatiilor referitoare la calitatea serviciilor, asigura tratarea si rezolvarea acestora;
6. Monitorizeaza si centralizeaza livrarea consumabilelor catre clienti: saci, sigilii, monetare etc.
7. Asigura suport in activitatea de implementare a clientilor noi, asigurand instructajul necesar acestora pentru utilizarea aplicatiei pusa la dispozitie de CIT One;
8. Participa la prelucrarea si reconcilierea informatiilor necesare emiterii facturilor pentru serviciile prestate;
9. Asigura suport centrelor de procesare privind:
• deblocarea sau resetarea conturilor in aplicatiile utilizate, pentru desfasurarea activitatilor specifice functiei;
• solutionarea incidentelor operationale specifice activitatii;

Descrierea companiei

CIT One a fost infiintata in anul 2009. Activitatea companiei consta in transportul si procesarea de valori, compania avand peste 1000 de angajati.

Expirat
Analist helpdesk  -  CIT One SRL

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close