Analist Financiar

SC Integra HR SRL - 1 poziție
Oraș de lucru
Tipul job-ului
Salariu Nespecificat
Limbă străină
Permis conducere Nespecificat

Candidatul Ideal

Căutăm Analist Financiar care să se alăture echipei RELIANS din Cluj-Napoca sau Iași, care se extinde.


Profilul candidatului ideal:
  • Atenție la detalii, capacitate de analiză și sinteză a informațiilor;
  • Excelente abilitați de comunicare;
  • Capacitate de planificare, organizare;
  • Spirit analitic, perseverență și flexibilitate;
  • Capacitate de lucru sub presiunea termenelor limită;

Cunoștințe și calificări necesare:
  • Studii superioare finalizate economice
  • Cunoștințe de specialitate (analiza cost-beneficiu)
  • Limba engleza (avansat) - vorbit si scris;
  • Excelente abilități de utilizare a computerului (Pachetele Microsoft Office, Microsoft Project,
  • SharePoint);

Experiența de muncă:
  • Minim 3 ani experiență în elaborarea a minim 10 proiecte cu finanțare europeană și implementarea a minim 3 proiecte;
  • Cunoștințe temeinice privind legislația națională și comunitară în vigoare, aplicată în cadrul programelor cu finanțare nerambursabilă.

Descrierea jobului

  • Elaborează analizele financiare conform cerințelor din Ghidurile solicitantului;
  • Elaborează analizele cost beneficiu (financiar, economic, risc și senzitivitate) conform cerințelor din Ghidurile solicitantului;
  • Elaborează analize de tip de cost-eficacitate conform cerințelor din Ghidurile solicitantului;
  • Elaborează analize de suportabilitate și a performanței financiare a beneficiarului pentru proiectele de investiții;
  • Elaborează analiza încadrării în limitele de ajutoare de stat/regionale;
  • Contribuie la elaborarea studiilor de piață;
  • Contribuie la elaborarea Planurilor de afaceri (analiză și previziune de cash-flow, cont de profit și pierdere și bilanț);
  • Contribuie la realizarea planificării financiare și previziuni pentru proiectele de investiții;
  • Contribuie la elaborarea Bugetului Proiectului;
  • Contribuie la elaborarea Cererilor de rambursare;
  • Contribuie la elaborarea Rapoartelor de progres și a altor documente legate de progresul proiectului conform solicitărilor finanțatorului;
  • Sprijină rezolvarea solicitărilor în etapele de evaluare și contractare a proiectului;
  • Participă la întâlnirile echipei de proiect, interne si cu clientii.

Beneficii:
  • Bonusuri în conformitate cu sistemul intern de evaluare,
  • Tichete de masă, telefon, program flexibil (birou, remote),
  • Asigurare de sănătate (după 1 an de colaborare),
  • Sprijin pentru formare.
  • Comisioane pentru conturi/proiecte aduse,
  • Abonament Bookster etc.

Descrierea companiei

Suntem Integra HR, companie de consultanță in resurse umane. Suntem aici pentru a găsi omul potrivit la locul si momentul potrivit.

Clientul nostru, Relians este o companie ce oferă servicii de consultantă în managementul proiectelor cu finanțare rambursabilă și nerambursabilă, fiind poziționată ca lider de piață.

Aștept CV-ul tău la paladia.petrar@integrahr.ro. Daca îndeplinești criteriile pentru această poziție te voi contacta pentru a stabili o prima întâlnire și pentru a ne cunoaște.

Prin trimiterea aplicației tale pentru acest anunț de angajare iți exprimi acordul de a fi contactat prin e-mail, telefon sau prin alt mijloc de comunicare, de către unul dintre reprezentanții noștri, cu scopul de a-ți oferi mai multe detalii despre postul vizat, de a stabili un interviu, o întâlnire sau o discuție ulterioară privitoare la oportunitatea de angajare. Pentru mai multe detalii privind utilizarea datelor personale, te rugăm să citești politica noastră de confidențialitate.

Publicat 6 mai 2022 Reactualizat 18 mai 2022 Expiră 5 iun. 2022
Joburi similare

Folosim cookie-uri pentru a-ti oferi o experienta personalizata. Permite activarea acestora pentru a beneficia de avantajele lor.