Publicat 23 Oct 2019 | Reactualizat 11 Nov 2019 | Expiră 22 Nov 2019

Analist debite si recuperare creante persoane juridice

1 post

Criterii de selecție

  • Peste 2 ani experiență în muncă

Candidatul ideal

Pentru noi ești candidatul ideal dacă:

- Îți place să lucrezi în domeniul financiar contabil; Iți place să relaționezi cu clienții; Iți place să înveți lucruri noi;
- Ești curios/curioasă, ai inițiativă; Ești o persoană perseverentă, organizată, proactivă, căreia îi place să-și atingă obiectivele; Ești o persoană optimistă, cu voie bună;
- Ești o persoană atentă la detalii, responsabilă, corectă și implicată.
- Ai capacitate de auto-organizare; Ai abilități bune de comunicare verbală și în scris.

Descrierea jobului

CERINȚE PENTRU EXERCITARE:
PREGĂTIREA NECESARĂ POSTULUI:
- Studii superioare in domeniul economic;

• EXPERIENȚA NECESARĂ POSTULUI:
- 3 ani experienta in activitatea de recuperare creante;

CUNOŞTINŢE/DEPRINDERI/ ABILITĂȚI:

- Cunoştinţe interdisciplinare de contabilitate, analiza financiara, drept comercial;
- Bun cunoscător al limbii române;
- Abilităţi avansate de comunicare şi negociere;
- Abilități sporite de relaționare, echilibru emoțional, atitudine pozitivă;
- Cunoştinţe operare PC (Windows, MS Office, Internet);
- Capacitate de analiză și sinteză;
- Deprinderi optime de planificare și organizare a activității;
- Asumarea responsabilității;

Descrierea jobului

Analistul debite si recuperare creante persoane juridice are urmatoarele responsabilități:

- Gestioneaza procesele de colectare de creante planificare, organizare, coordonare, control, raportare;
- Identifica in bazele de date ale societatii clientii care nu si-au achitat datoriile la termenele scadente ;
- Intocmeste strategiile de colectare a debitelor restante;
- Gestioneaza procesul de notificare al debitorului prin stabilirea strategiei apelurilor telefonice, scrisorilor, SMSurilor, Emailurilor;
- Genereaza mesaje de notificare (atunci cand este necesar);
- Monitorizeaza procesul de colectare a debitelor restante;
- Negociaza termene de plata;
- Intocmeste rapoarte privind stadiul colectarii/recuperarii;
- Mentine relatiile dintre clienti si UP Romania;
- Pregateste dosarul cu documente pentru avocati, in cazul actiunilor in instanta;
- Mentine legatura cu celelalte departamente;
- Monitorizeaza plăţile conform angajamentelor semnate;
- Actualizeaza baza de date, prin obținerea de informații relevante;

Descrierea companiei

Up Romania isi propune sa ofere clientilor si partenerilor sai servicii integrate care sa le simplifice interactiunile, procesele, deciziile, adoptand o atitudine de intelegere profund umana a nevoilor acestora si sustinand bunele practici de responsabilitate sociala.

Tichetele si cardurile de masa, tichetele cadou, tichetele sociale si cele sociale de gradinita, voucherele si cardurile de vacanta, tichetele de cresa, platforma STIM Online, platforma Up Achizitii sunt doar cateva din varietatea solutiilor cu care venim in sprijinul performantei, al calitatii si al motivarii, al grijei si implicarii pentru a face sa fie mai bine in fiecare zi.

Misiunea noastra e sa aducem valoare prin empatie, printr-o intelegere a nevoilor si o atitudine deschisa fata de parteneri si utilizatori.

Valorile noastre ne ghideaza in toate actiunile. Promovam responsabilitatea, solidaritatea, inovatia, echitatea, antreprenoriatul. Ne dorim alaturi de noi persoane care sa simta si sa actioneze conform acestor valori.

Oferim un mediu organizational care incurajeaza dezvoltarea profesionala si personala, initiativa si care apreciaza implicarea, colaborarea si proactivitatea. In tot ce facem urmarim sa aducem valoare prin simplificare. Oferim un pachet de beneficii motivant.

Vă transmitem și linkul către nota de informare de pe website-ul nostru, care cuprinde și secțiunea privind prelucrarea datelor cu caracter personal în contextul recrutării: https://upromania.ro/politica-prelucrare-date/. Totodata, ne puteți contacta la: sediul nostru: Șoseaua Dudești-Pantelimon nr. 42, sector 3, 033094 București; sau la telefon 021.402.82.23. De asemenea, DPO-ul nostru vă stă la dispoziție la adresa de e-mail: gdpr.upromania@upromania.ro

Analist debite si recuperare creante persoane juridice  -  UP ROMANIA SRL

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close