Publicat 24 Feb 2017 | Reactualizat 24 Mar 2017 | Expiră 28 Mar 2017

Analist de afaceri

1 post
Anunț inactiv

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare.

Înapoi la joburi

Candidatul ideal

Studii superioare de preferinta economice.
Minim 2 ani de experienţă similara;
Minim 1 an de experienţă in vanzari;
Experienta in sustinereai activitatilor de training constituie un avantaj.

Cunoştinţe, Aptitudini & Abilităţi:
Orientare catre client;
Orientare catre rezultate;
Capacitate de analiza si sinteza;
Excelente abilităţi de comunicare si prezentare;
Bune abilităţi de lucru în echipă;
Persuasiune;
Initiaţivă;
Bune cunostinte de limba engleză;
Bune abilitati de ascultare activă;.
Cunoaşterea principiilor şi metodelor de concepere a programelor de instruire, de instruire propriu-zisă în grupuri şi individual, precum şi măsurarea efectelor procesului de instruire constituie un avantaj;
Bune cunoştinte de operare pe calculator (Excel, Power Point, Word, constituirea de baze de date).

Descrierea jobului

SCOP:
Efectueaza rapoarte, analize si diagnoze cu privire la activitatea de vanzari din cadrul echipei Vanzari Regionale; pe baza rezultatelor elaboreaza recomandari, semnaleaza managementului situatiile atipice activitatii si face recomandari cu privire la parametrii care pot fi imbunatatiti pentru atingerea obiectivelor propuse la nivel regional; este responsabil de sustinerea de sesiuni de instruire a personalului de vanzari cu scopul imbunătăţirii cunoştintelor, aptitudinilor şi potenţialului acestuia.

RESPONSABILITĂŢI PRINCIPALE:
- Efectueaza rapoarte specifice zilnice, saptamanale, lunare asupra activitatii de vanzari Retail, pentru monitorizarea obiectivelor agreate la nivelul Regiunii si semnalarea imediata a oricaror deviatii sau probleme;
- Efectuează periodic sau ocazional rapoarte/ analize cu privire la activitatea structurii de Vanzari Regionale, în termenele stabilite;se asigură că sursa informaţiilor este corectă;
- Interpretează rezultatele şi elaborează recomandări pentru îmbunătăţirea parametrilor, în limitele competenţelor;
- Semnalează managementului orice situaţie atipică sau diferită faţă de standardele existente;
- Actualizează fişiere complexe folosind software adecvat, colectând, rezumând şi analizând date din diferite surse;
- Organizează şi păstrează documente financiare sau tehnice complexe şi/sau confidenţiale şi dacă este necesar caută informaţiile suplimentare solicitate, verificând completitudinea şi acurateţea acestora;
- Întocmeşte grafice şi tabele pentru prezentări sau includere în rapoarte, analizează evoluţia parametrilor (vanzari, personal, calitatea procesului de vanzare etc.) şi o semnalează managementului;
- In functie de evolutia vanzarilor, a fluctuatiei de personal aferent fortei de vanzare, de dezvoltare de noi servicii si produse, adapteaza si identifică noile nevoi de instruire şi dezvoltare a forţei de vânzăre;
- Dupa caz,
o Stabileşte şi coordonează orarul de instruire, astfel incat sa asigure o derulare in timp util si la calitate maxima a acestuia;
o Crează materialele de training specifice, intr-o maniera eficienta, care sa poate fi asimilata de forta de vanzare si duplicata in functie de necesitatile de afaceri, fara generarea de costuri suplimentare;
o Susţine training-uri în vederea îmbunătăţirii cunoştintelor, aptitudinilor şi potenţialului personalului de vânzări privind invatarea produselor si ofertelor, motivarea forţei de vânzare, a ponturilor de vânzări etc. Face follow-up şi oferă feedback periodic sau la solicitarea participanţilor la sesiunile de training, cu scopul de a imbunatati abilitatile de vanzare;
- Efectuează activităţi de secretariat presupunând dactilografiere, îndosariere, efectuarea pregătirilor necesare pentru întâlniri şi călătorii, organizeaza si tine evidenta agendei directorului cu intalnirile de lucru si problemele de rezolvat aflate pe ordinea de zi, pentru a facilita comunicarea si relatiile in cadrul si in afara organizatiei etc.;
- Primeste si gestioneaza apelurile telefonice, corespondenta si/sau vizitatorii sefului direct;raspunde solicitarilor de rutina de informatii si orienteaza solicitarile complexe spre personalul abilitat, obtine informatii pentru a castiga timp directorului.

Descrierea companiei

Telekom Romania este un brand de telecomunicaţii nou și dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, simplificate și personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu peste 10 de milioane de contracte de servicii.

Prin cei doi operatori, Telekom Romania Mobile Communications şi Telekom Romania Communications, Telekom Romania oferă servicii integrate de telecomunicații, astfel încât clienţii să beneficieze de o experiență completă şi plină de satisfacţii: servicii de voce și date mobile 3G și 4G mobile, telefonie fixă tradițională, internet de mare viteză și televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV precum și conținut de înaltă calitate și exclusivități. Pentru clienţii business, noul brand este promisiunea unor soluții IT & C la cheie, care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.

Telekom Romania este un brand din familia Deutsche Telekom, prezent în 51 de țări de pe cinci continente, cu peste  143 de milioane de clienţi de telefonie mobilă, 31 de milioane de clienţi de servicii fixe şi peste 17 milioane de linii de broadband din întreaga lume. Brandul este prezent pe piaţa românească din 2014, după rebranding-ul comun al COSMOTE România și Romtelecom.

Expirat
Analist de afaceri  -  Telekom Romania Communications S.A.