Publicat 31 Aug 2021 | Reactualizat 17 Sep 2021 | Expiră 30 Sep 2021

Analist Control de Gestiune – Raportari, Bucuresti

1 post

Criterii de selecție

  • Cunostințe de limba engleză

Candidatul ideal

  • Studii economice superioare;
  • Experienta in activitatea finaciara (IFRS, RAS, reporting bancar, planning) 2-3 ani
  • Analiza financiara specifica domeniului financiar-bancar
  • Norme contabile locale si IFRS, norme BNR aplicabile IFN
  • Engleza la nivel mediu
  • Microsoft Office – nivel avansat, baze de date (Access) - avantaj

Descrierea jobului

Ce presupune activitatea?

  • Participa la intocmirea raportarilor lunare pentru consolidare conform IFRS: situatii financiare si indicatori de gestiune. Cunoasterea in principal a urmatoarelor standarde:
- IFRS 9 Instrumente financiare: recunoaștere și evaluare, cu referire la clasificarea și evaluarea acestora, pierderile din depreciere, contabilitatea de acoperire împotriva riscurilor, reclasificare, recunoașterea câștigurilor/pierderilor;
- IFRS 16 : principiile pentru recunoaşterea, evaluarea, prezentarea şi descrierea contractelor de leasing/inchiriere cladiri, auto si echipamente;
- IFRS 12 privind tratamentul contabil pentru impozitul pe profit (curent şi amânat). Impozitul curent aferent perioadei curente şi perioadelor anterioare trebuie recunoscut ca datorie în limita sumei neplătite. Impozitele amânate se calculează pe baza diferenţelor temporare. Acestea se determină pentru active şi datorii ca diferenţa dintre valoarea contabilă (VC) şi suma atribuită în scopuri fiscale (baza fiscală BF).
- Colaboreaza cu echipa PWC si E&Y in vederea intocmirii rapoartelor IFRS;
- Colaboreaza cu celelalte departamente (Risc, IT, Contabilitate, etc) in vederea realizarii corecte si la timp a situatiilor financiare conform RAS – IFRS;
- Participa la elaborarea procedurilor si instrumenteler de lucru specifice departamentului;
- Se informeze asupra normelor legale: contabile si a celor emise de Banca Nationala aplicabile institutiilor financiare nebancare;
  • Efectueaza diverse analize solicitate de managementul companiei;
  • Realizeaza rapoarte privind variatiile realizat/bugetat si la explicarea variatiilor constante;
  • Intocmeste raport KPI, raport lichiditate zilnic;
  • Se informeze asupra procedurilor si normelor interne si ale grupului cu referire la activitatea desfasurata.

Descrierea companiei

BRD Finance IFN S.A. desfăşoară o activitate de creditare diversificată, astfel încât clienţii să poată obţine simplu produsele pe care le doresc. Oferta include credite de consum: credite pentru achiziţia de bunuri, carduri de credit, credite de nevoi personale şi credite auto.
Prezentă pe piaţa românească din aprilie 2004, BRD Finance este unul din liderii pietei creditelor de consum. De-a lungul timpului, strategiile de dezvoltare au susţinut creşterea puternică a companiei şi au determinat crearea şi consolidarea de parteneriate cu firme importante din domenii precum: hipermarketuri (Carrefour), DIY (Dedeman, Brico Depot), electro-IT (Flanco, eMAG, Rombiz), mobilă (Elvila, Mobexpert), auto (Peugeot, Citroen, Toyota, Hyundai, Fiat, Suzuki, Opel, Dacia, Renault, Nissan).
BRD Finance IFN S.A. este membru al Asociaţiei Societaţilor Financiare - ALB România

Analist Control de Gestiune – Raportari, Bucuresti  -  BRD FINANCE IFN SA

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close