de ani Fără Frică...

E momentul să sărbătorim și să îți mulțumim că ești alături de noi! Hai să revedem împreună aventurile prin care am trecut și să descoperi surprizele pe care ți le-am pregătit

Publicat 08 Aug 2017 | Reactualizat 05 Sep 2017 | Expiră 08 Sep 2017

Amazon Customer Advisor – Spaniola sau Italiana

5 posturi
Expirat
Anunț inactiv

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare.

Înapoi la joburi

Candidatul ideal

Pentru clientul nostru Amazon, lider de piata in domeniul e-Commerce, deschidem noi oportunitati pentru vorbitorii de limba spaniola sau italiana!

Candidatul ideal:
Cunosti limba spaniola sau italiana la nivel avansat?
Iti doresti un job care iti da posibilitatea sa lucrezi de acasa?
Iti place sa navighezi pe Internet?
Esti pasionat/pasionata de cumparaturi on-line?

Daca raspunsul este “Da”, atunci avem job-ul ideal pentru tine!

Cerinte:
- Bune cunostinte de limba spaniola sau italiana (scris, citit si vorbit);
- Excelente abilitati de comunicare verbala si scrisa;
- Orientat spre client si spre rezolvarea solicitarilor acestuia;
- Dorinta de a invata utilizand platforme online;
- Capacitate foarte buna de organizare si de a lucra autonom/independent;
- Conexiune la Internet, telefon fix si casti cu microfon;
- Cunostinte de utilizare Windows 8.1 - 10, Microsoft Office, Internet, E-mail, Chat / aplicatii Instant Messenger;
- Disponibilitate de lucru in intervalul 07:00 - 24.00.

Descrierea jobului

Responsabilitati:

- Oferirea de asistenta clientilor prin telefon, e-mail sau chat;
- Gestionarea si solutionarea solicitarilor si reclamatiilor primite din partea clientilor in conformitate cu politicile companiei;
- Inregistrarea activitatilor realizate conform politicilor si procedurilor aplicabile.

Beneficii:

Participarea la programe de formare Customer Support online, personalizate nevoilor tale de dezvoltare;
Asigurarea resurselor necesare pentru a invata si a te dezvolta;
Garantia unui bonus pentru finalizarea cu succes a perioadei de training;
Oportunitatea de a te dezvolta impreuna cu echipa numarul 1 in lume in Customer Services Support;
Prezenta intr-un mediu dinamic, distractiv, provocator si creativ;
Venituri lunare consistente ce includ parte fixa si variabila, in functie de performanta.

Descrierea companiei

Humangest Romania este parte a grupului SGB Humangest Holding, grup cu capital integral italian, specializat in consultanta in domeniul resurselor umane.
Obiectivul nostru este sa oferim partenerilor, candidatii potriviti nevoilor lor, precum si idei inovatoare pentru problemele ce pot aparea in domeniul resurselor umane.
Humangest Group va pune la dispozitie o gama variata de servicii:

  • Recrutare si Selectie de Personal
  • Leasing de Personal
  • Administrare de Personal si Payroll
  • Evaluarea performantelor angajatilor
  • Training
  • Outplacement
  • Detasare de Personal in Strainatate

Expirat
Amazon Customer Advisor – Spaniola sau Italiana  -  HUMANGEST GROUP

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close