Agile Project Manager

Oraș de lucru
Tipul job-ului
Salariu Nespecificat
Limbă străină
Permis conducere Nespecificat

Candidatul Ideal

What qualifications will you need to be successful?
  • At least 3 years of experience using Agile project management methods;
  • Proven experience in leading cross-functional project teams;
  • Experience working within a multicultural environment and with international teams – a plus;
  • Fundamental understanding of web-based systems programming and development, security principles and database knowledge;
  • Very good understanding of the entire Software Development Life Cycle with focus on Agile Scrum development framework;
  • Ability to work effectively in a professional manner with technology staff, business stakeholders, end users and management;
  • Strong persuasion, negotiation and influencing skills, including conflict resolution skills;
  • Excellent written and spoken English.
  • Training on agile project management, certified level is a plus;
  • Formal education in Project Management, Business Administration or general Management is a plus;

Descrierea jobului

What you'll do
  • Manage Software Development activities for multiple projects, part of an extensive Agile Program, across all phases, including initiation, planning, execution, monitoring, control and closure;
  • Act as Scrum Master for the engineering teams
  • Participate in project reporting and team metrics gathering
  • Ensure the development processes are followed and contribute to Scrum process improvement activities, aiming to ensure the best quality project outcomes;
  • Coach, mentor, motivate and supervise project team members, and influences them to take positive action and accountability for their assigned work;
  • Communicate and collaborate with internal (within department) and external customers as needed in regards to project deliverables including setting up and managing the right expectations;
  • Mentor and train team members and stakeholders on Agile values, principles and practices;

Descrierea companiei

Despre 2Checkout

2Checkout (acum Verifone) este principala platformă de monetizare all-in-one pentru companiile globale construită pentru a ajuta clienții să stimuleze creșterea vânzărilor pe mai multe canale și să crească cota de piață prin simplificarea complexității comerțului modern. Serviciile digitale 2Checkout, inclusiv plăți globale, facturare abonament, merchandising, taxe, conformitate și riscuri, îi ajută pe clienți să se concentreze pe inovarea produselor lor, oferind în același timp experiențe excepționale pentru clienți.

În august 2020, 2Checkout a fost achiziționat de Verifone, principalul furnizor global de soluții de plăți și comerț. Ambele companii împărtășesc aceeași viziune: simplificarea comerțului modern și facilitarea experiențelor fără fricțiuni, permițând companiilor să-și optimizeze performanțele de afaceri.

2Checkout își va continua călătoria ca Verifone, având o forță financiară, scalabilitate, resurse, relații și potențial de piață chiar mai mare.

Despre Verifone

Verifone transformă tranzacțiile de zi cu zi în oportunități pentru comerțul conectat. Verifone conectează dispozitivele de plată la cloud, îmbină experiența de cumpărături online și în magazin și creează următoarea generație de implicare digitală între comercianți și consumatori.

Construită pe o istorie de 30 de ani de securitate fără compromisuri, cu aproximativ 29 de milioane de dispozitive și terminale desfășurate în întreaga lume. Echipa Verifone este cunoscută ca experți de încredere, care lucrează cu clienți și parteneri, contribuind la rezolvarea celor mai complexe provocări ale plăților. Verifone are clienți și parteneri în peste 150 de țări, inclusiv cele mai cunoscute mărci de retail din lume, instituțiile financiare și furnizorii de plăți.

Verifone revoluționează comerțul. Pur şi simplu. Pretutindeni.

***

Ca parte a noii călătorii, 2Checkout (acum Verifone) crește echipa tehnologică talentată din București, unde va crea un centru de excelență în cercetare și dezvoltare.

Aproape 100 de locuri de muncă vor fi deschise la 2Checkout (acum Verifone) în lunile următoare pentru a lucra la plăți de top, cum ar fi: integrarea metodelor de plată alternative, autentificarea plăților, aplicația POS mobilă, soluții gateway de plată, platforma Android pentru dispozitive de plată și altele.

Noii colegi 2Checkout vor avea ocazia să lucreze cu tehnologii de ultimă generație pentru soluții utilizate în peste 150 de piețe pe care Verifone își desfășoară activitatea. De asemenea, vor contribui la dezvoltarea de soluții de plată ultrainovatoare și a ecosistemelor integrate utilizate în toate canalele globale de vânzare, atât online, cât și offline, dintre care multe nu există în prezent în România. Acesta este un mediu de lucru colaborativ și cu ritm rapid, în care oamenii lucrează cu probleme în timp real, care au un impact mare în industrie.

Publicat 26 nov. 2021 Reactualizat 24 dec. 2021 Expiră 26 dec. 2021
Nu îți face griji, poate joburile de mai jos îți pot fi de folos

Folosim cookie-uri pentru a-ti oferi o experienta personalizata. Permite activarea acestora pentru a beneficia de avantajele lor.