AGENTI CALL CENTER INBOUND/ BACK-OFFICE (proiect ENEL)

Oraș de lucru
Studii
Salariu Nespecificat
Limbă străină
Permis conducere Nespecificat

Candidatul Ideal

- Cunoaste foarte bine limba româna (scris şi vorbit);
- Excelente abilități de comunicare si claritate în exprimare;
- Capacitatea de a asculta si ȋnţelege nevoile clientului, şi de a găsi soluţii echitabile;
- Rezistent/a la stres si la lucrul sub presiune;
- Cunoştinţe si experienta de lucru cu pachetului Microsoft Office sau orice alt program similar (Ex.Open Office)
- Cunostinte de operare calculator;
- Abilităţi de gândire sintetică şi analitică;
- Abilităţi de rezolvare a problemelor;
- Atenţie distributivă şi concentrată.

Descrierea jobului

Departamentul Inbound serviciu clienti (front office) preia si gestioneaza apelurile provenite de la clienţii Enel, cu scopul de a le oferi informatiile de care au nevoie si de a solutiona eventualele probleme.
Departamentul de back-office se ocupa de analiza documentelor, prelucrarea datelor şi realizarea operaţiilor necesare soluţionării cererilor în sistemul informatic ca si de transmiterea documentelor sau raspunsurilor catre clienti.

Ce oferim?

- Conditii optime de lucru, intr-o locatie dotata cu tehnologie de ultima generatie, situata in zona centrala a orasului;
- Pregatire new-entry, program de training platit, suport on-the-job continuu, sedinte de feedback si coaching;
- Salariu competitiv, cu posibilitatea cresterii veniturilor atat prin bonusuri de performanta, cat si prin promovarea/vanzarea diferitelor servicii/produse;
- Tickete restaurant.

Program de lucru: Full Time: 8 h
Posibilitatea de Part Time: 4h/6h pentru studenti si nu numai.

Descrierea companiei

Network Contacts.ro este o societate juridica romana infiintata in octombrie 2017 si detinuta in procent de 100% de catre Network Contacts Italia.
Factorii de succes pe care se bazeaza strategia de dezvoltare a Network Contacts sunt esential doi: excelenta profesionala a propriilor colaboratori si inovarea tehnologica. In ceea ce priveste primul aspect, societatea este dintotdeuna angajata in valorificarea talentelor sale (circa 3.000 persoane, toate angajate in Italia si distribuite in 5 sedii+ circa 200 de persoane angajate in Romania) pentru care se ingrijeste, cu aceeasi orgolioasa intransigenta, atat de patrimoniul competentelor profesionale, cat si de bunastarea societatii.
Network Contacts utilizeaza soluții tehnologice moderne urmarind oferirea de servicii de contact center performante si eficiente prin imbunatatirea continua a proceselor.
Tel: 0351430200
E-mail:recruiting@network-contacts.ro

Prin aplicarea pentru locul de munca enuntat mai sus si furnizarea datelor dumneavoastra personale, sunteti de acord cu procesarea datelor dumneavoastra in scopul angajarii sub politica noastra de confidentialitate si va exprimati in mod expres si neechivoc acordul privind libera circulatie a datelor dumneavoastra cu caracter personal.
Prezentul consimtamant GDPR este valabil pe intreaga perioada de recrutare, selectie si angajare. Pentru orice informatii legate de prelucrarea datelor dumneavoastra cu caracter personal, precum si pentru exercitarea drepturilor exercitate mai sus, va puteti adresa noua, la numerele de telefon enuntate mai sus.
Publicat 2 mai 2022 Reactualizat 30 mai 2022 Expiră 1 iun. 2022
Nu îți face griji, poate joburile de mai jos îți pot fi de folos

Folosim cookie-uri pentru a-ti oferi o experienta personalizata. Permite activarea acestora pentru a beneficia de avantajele lor.