
Agent Telesales Call Center limba romana din sedii si REMOTE
Candidatul Ideal
Pentru a avea succes pe aceasta pozitie trebuie sa ai o atitudine pozitiva, capacitati excelente de comunicare si persuasiune, abilitati de relationare cu clientii si o pasiune pentru vanzari!
Agenti Telesales vor avea ca responsabilitate generarea de apeluri catre potentialii clienti cu scopul principal de a-si atinge cota de vanzari. In acelasi timp ne asteptam sa fiti buni comunicatori, ascultatori remarcabili, cu putere de convingere si forta in argumentare, pozitivi in relatia cu clientii.
Cerinte:
- abilitati excelente de comunicare interpersonale si relatii clienti;
- abilitati de lucru in echipa, adaptabilitate, responsabilitate;
- abilitatea de a acumula informatii in scurt timp;
- persoane ambitioase, competitive, muncitoare;
- cunostinte medii de calculator;
- experienta ulterioara in marketing, vanzari, call center, relatii clienti este un plus.
Descrierea jobului
Pentru a avea succes in aceasta activitate agentii trebuie sa cunoasca orice detaliu despre produsele/serviciile pe care le comercializeaza ca sa poata raspunde promt la orice intrebare pe care o adreseaza clientul si la posibilele obiectii ale acestuia, mentinand astfel, mereu relatii pozitive cu clientii si cu ceilalti colaboratori.
De asemenea, agentii trebuie sa invete continuu sa comunice cat mai eficient si persuasiv cu clientii si in acelasi timp sa ii asculte activ, pentru a intelege cerintele si nevoile lor si sa reuseasca astfel sa-si atinga cota de vanzari, dezvoltand in permanenta noi strategii de vanzare bazate pe feedback-ul clientilor.
Beneficii:
- training in sediu platit, formare continua la locul de munca;
- mediu profesionist de lucru, colegi simpatici;
- program de lucru full time de luni pana vineri, nu se lucreaza in weekend;
- posibilitatea de a avansa si a se dezvolta in cariera;
- contract de munca pe perioada nedeterminata;
- pachet salarial baza compus din salariu fix in valoare de 2550 brut, plus tichete de masa in valoare de 20 de Ron/zi (cca 400 Ron/luna), plus bonusuri de performanta si alte premii;
- teambuilding-uri (de 2-3 ori pe an).
Ne place sa lucram impreuna dar si sa ne distram ori de cate ori avem ocazia!
Alatura-te echipei de vanzatori Open Mind si cu siguranta vei avea de invatat de la cei mai buni!
Descrierea companiei
Grupul Open Mind a fost înființat în anul 2007 urmând ca în câțiva ani să devină leader pe piața din România în sectorul Business Process Outsourcing, impunându-se prin calitatea serviciilor oferite. În 2010, Open Mind își dublează numărul de angajați prin deschiderea unei noi filiale în Brașov. În 2016 încă o altă filială ia naștere în orașul Botoșani.
Activitățile din cadrul companiei nostre sunt: televanzarea proactivă (Teleselling/Outbound calls), și Telemarketing, stabilirea întâlnirilor de afaceri în sectorul business. Atât în sediul de la Brașov cât și în Iași avem și proiecte Inbound de asistentă tehnică software și hardware în domeniul IT- Information Technology și asistentă clienți.
Munca noastră presupune contacte cu diferite persoane zi de zi. Atitudinea și profesionalismul la telefon, comunicarea pozitivă, cum să fii persuasiv, empatia, capacitatea de a construi relații interumane cu clienții, precum și modul în care se desfășoară o convorbire telefonică, toate aceste noțiuni sunt explicate pentru fiecare proiect în parte, în cadrul training-ului inițial. Formarea continuă este de asemenea asigurată și structurată în funcție de nevoile profesionale de perfecționare ale fiecărui angajat în parte.