Agent suport clienti

Oraș de lucru
Tipul job-ului
Salariu Nespecificat
Limbă străină Nespecificat
Permis conducere Nespecificat

Candidatul Ideal

Profilul dumneavoastră
  • Dați dovadă de o atitudine bazată pe încredere în sine și vă remarcați printr-un talent organizatoric deosebit și o capacitate rapidă de înțelegere
  • Sunteți în permanență la curent cu situația în ansamblu, chiar și atunci când vă aflați sub presiunea timpului, și dați dovadă de un comportament responsabil
  • Atitudinea dumneavoastră încrezătoare și competențele sociale deosebite vă facilitează colaborarea cu echipe din întreaga lume și gestionarea situațiilor pline de provocări
  • Dispuneți de experiență profesională și abilități foarte bune de comunicare verbală și bune abilități de scriere în limba engleză
  • Dați dovadă de competențe digitale avansate la utilizaea în cadrul activităților de rutină a sistemelor IT uzuale și a unor instrumente media diverse
Oferta noastră
  • Desfășurarea în mod autonom a activității profesionale cu o libertate de acțiune corespunzătoare
  • Dispuneți de abilități bune de relaționare și comunicare și manifestați un simț deosebit și interes pentru interacțiunea cu alte persoane
  • Beneficiați de un mediu de lucru plăcut, unde vă puneți în aplicare competențele specializate
  • Mediu de lucru dotat cu tehnologie de ultimă generație în cadrul unei companii sigure și independente din punct de vedere financiar
  • Oportunități excepționale de perfecționare și noi metode de învățare inovatoare

Descrierea jobului

Subtitlu

Vă interesează o carieră în domeniul prestării serviciilor?

Atribuțiile dumneavoastră
  • Gestionare e-mailuri/ apeluri telefonice privind solicitarile legate de statusul comenzilor
  • Procesare neconformitati / reclamatii si probleme specifice
  • Efectuare programari de comun acord cu clientii finali via apel telefonic
  • Primeste, organizeaza si prioritizeaza sarcinile zilnice ale clientilor
  • Se implica proactiv in pastrarea bunei relatii cu clientii si in rezolvarea situatiilor zilnice in vederea satisfacerii nevoilor clientilor
  • Verifica posibilitatea de solutionare impreuna cu superiorul direct si raspunde solicitarilor clientilor
  • Follow up statusuri livrari
  • Urmarie camioane in aplicatii specifice si avizare catre departamentele responsabile
Profilul dumneavoastră
  • Dați dovadă de o atitudine bazată pe încredere în sine și vă remarcați printr-un talent organizatoric deosebit și o capacitate rapidă de înțelegere
  • Sunteți în permanență la curent cu situația în ansamblu, chiar și atunci când vă aflați sub presiunea timpului, și dați dovadă de un comportament responsabil
  • Atitudinea dumneavoastră încrezătoare și competențele sociale deosebite vă facilitează colaborarea cu echipe din întreaga lume și gestionarea situațiilor pline de provocări
  • Dispuneți de experiență profesională și abilități foarte bune de comunicare verbală și bune abilități de scriere în limba engleză
  • Dați dovadă de competențe digitale avansate la utilizarea în cadrul activităților de rutină a sistemelor IT uzuale și a unor instrumente media diverse
Oferta noastră
  • Desfășurarea în mod autonom a activității profesionale cu o libertate de acțiune corespunzătoare
  • Dispuneți de abilități bune de relaționare și comunicare și manifestați un simț deosebit și interes pentru interacțiunea cu alte persoane
  • Beneficiați de un mediu de lucru plăcut, unde vă puneți în aplicare competențele specializate
  • Mediu de lucru dotat cu tehnologie de ultimă generație în cadrul unei companii sigure și independente din punct de vedere financiar
  • Oportunități excepționale de perfecționare și noi metode de învățare inovatoare

Descrierea companiei

Gebrüder Weiss GmbH

Publicat 18 iun. 2021 Expiră 18 iul. 2021
Nu îți face griji, poate joburile de mai jos îți pot fi de folos