Agent Servicii Clienti

Oraș de lucru
Tipul job-ului
Studii
Salariu Nespecificat
Limbă străină Nespecificat
Permis conducere Nespecificat

Candidatul Ideal

Cerinte:
• Abilitati de comunicare (argumentare concisa si logica, abilitate de a intelege nevoile interlocutorului)
• Mod de gandire orientat spre client
• Atentie, rigurozitate
• Memorie buna
• Abilitate de rezolvare a problemelor
• Cunoştinţe de bază word, excel, email, aplicatii pe internet,
• Abilitatea de a tasta si de a introduce informatii intr-o baza de date
• Spirit de echipă

Descrierea jobului

Responsabilitati:
• preluarea solicitarilor si comenzilor primite telefonic, pe e-mail sau online
• procesarea comenzilor - verificare stoc, confirmare, facturare, intocmire awb
• oferirea de informatii si solutii pentru fiecare solicitare din partea clientilor
• verificari si analize in legatura cu comenzile procesate si cu portofoliul propriu de clienti
• actualizarea in permanenta a cunostintelor legate de: caracteristicile produselor, procedurile de lucru, campaniile si promotiile in vigoare

Descrierea companiei

Companie infiintata in 2002, in continua dezvoltare, specializata in comert online cu produse de birotica si papetarie, de peste 5 ani liderul acestui segment in Romania
Publicat 29 iun. 2021 Expiră 29 iul. 2021
Nu îți face griji, poate joburile de mai jos îți pot fi de folos