Publicat 06 Iul 2018 | Reactualizat 20 Iul 2018 | Expiră 05 Aug 2018

Agent servicii clienti

10 posturi

Criterii de selecție

  • Peste 1 an experiență în muncă

Candidatul ideal

In vederea sustinerii si dezvoltarii echipei Customer Support & Call Centre, angajam Agent servicii client cu norma de lucru de 6 ore/zi.

DESPRE LOCUL DE MUNCA
Sarcina principala a unui angajat al companiei IKEA este aceea de a maximiza vanzarile si profitabilitatea in domeniul sau de responsabilitate, utilizand cunostintele specifice companiei IKEA despre gama de produse, conditiile de pe piata locala si nevoile clientilor. Nicio alta functie din magazinul IKEA nu este mai directa in ceea ce priveste contactul cu clientii.
Impreuna cu mii de colegi din intreaga lume vei ajuta la asigurarea succesului continuu, la nivel global, al Conceptului IKEA - un concept care serveste milioane de clienti multumiti in fiecare zi.

Cunostintele, abilitatile si experienta ta includ:

Experienta in domeniul Call Centre/ Customer Support minimum 1,5 ani.
Excelente abilitati de comunicare vorbit si scris (web, chat si e-mail).
Atentie la detalii: abilitatea de a prelua cu exactitate note si inregistrari ale convorbirilor telefonice.
Orientare catre client.
Atentie distributiva.
Rezistenta la rutina si stres: abilitatea de a ramane calm si controlat in situatii presante.
Capacitate de a lucra atat individual cat si in echipa.
Adaptabilitate fata de stiluri de lucru si deschidere la schimbari.
Capabilitati de organizare, prioritizare a sarcinilor zilnice si eficientizare a timpului.
Cunostinte de limba engleza - niivel mediu (conversational si scris)
Cunostinte operare PC (sisteme specifice in domeniu) - nivel mediu
Disponibilitatea de a lucra in ture si in week-end.

Descrierea jobului

Responsabilitatile tale vor include:

Preluarea apelurilor telefonice primite de la clientii companiei si solutionarea lor.
Identificarea nevoilor clientilor si oferirea de solutii simple si eficiente, in conformitate cu procedurile departamentului si politicile companiei.
Pastrarea confidentialitatii informatiilor interne si ale informatiilor despre clienti.
Asimilarea si utilizarea cunostintelor despre gama de produse si serviclile companiei.
Responsabilitatea pentru strangerea de informatii specifice de la clienti, care vor ajuta centrul de contact sa imbunatateasca experienta la cumparaturi a acestora.
Procesarea si gestionarea comenzilor in sistemul IT specific de lucru.
Fosirea unui limbaj profesional adecvat.
Asimilarea de cunostinte despre sistemele si procesele specifice companiei pentru a avea capacitatea de a oferi solutii simple si eficiente.

CRESTEM IMPREUNA. Compania IKEA ofera un mediu de lucru interesant si dinamic pe o piata globala. Suntem lideri mondiali in amenajarea si decorarea locuintelor si iti oferim oportunitati de a te dezvolta profesional si a creste
impreuna cu noi.

Descrierea companiei

Istoria IKEA
Primul magazin IKEA a fost înfiinţat în zona pădurilor sudice ale Suediei, transformandu-se în decursul a peste 60 de ani într-o experienţă comercială de mobilă cunoscută în mare parte din lume.
Viziunea IKEA
Viziunea noastră este aceea de a crea o viaţă de zi cu zi mai bună pentru cât mai mulţi oameni. Cum facem acest lucru? Oferind o gamă largă de produse de mobilier, accesorii şi soluţii funcţionale şi cu un design de calitate, la preţuri atât de scăzute încât cei mai mulţi oameni să şi le poată permite.
Originea suedeza
Designul suedez este o altă piatră de temelie a gamei de produse IKEA, care continuă să fie creată în Suedia. Produsele de mobilier şi decoraţiuni sunt moderne, dar nu de dragul tendinţelor momentului, funcţionale şi în acelaşi timp atrăgătoare, create cu grijă faţă de oameni şi sigure pentru copii. Ele reprezintă stilul de viaţă suedez, proaspăt şi sănătos, datorită culorior şi materialelor atent alese. Aceste idei sunt în strânsă legătură cu faptul că rădăcinile IKEA au pornit din Småland, sudul Suediei, unde oamenii muncesc mult şi trăiesc modest, folosind la maximum resursele limitate de care dispun.
Sustenabilitate - grija faţă de oameni şi de mediul înconjurător
Pentru noi, sustenabilitatea înseamnă grija faţă de oameni şi de mediul înconjurător, fie că este vorba de ajutorul dat copiilor săraci sau de crearea energiei regenerabile. Ne ocupăm de aceste probleme împreună cu furnizorii, colegii şi partenerii noştri, iar rezultatele acestei colaborări se văd în produsele şi soluţiile inovative oferite clienţilor şi în modul în care ne desfăşurăm activitatea. Să nu uităm că şi micile acţiuni sunt importante, contribuind astfel la atingerea unor rezultate extraordinare.

Agent servicii clienti  -  S.C. IKEA Romania S.A.