Publicat 06 Dec 2018 | Expiră 05 Ian 2019

Agent servicii clienti Call Center

1 post

Criterii de selecție

  • Peste 2 ani experiență în muncă

Candidatul ideal

- studii/ experienta in domeniul opticii medicale reprezinta un avantaj
- excelente abilitati de comunicare orala si scrisa in limba romana
- abilitati de negociere, tact, diplomatie- experienta de lucru in Call Center reprezinta un avantaj
- cunoasterea produselor si a caracteristicilor specifice brandului reprezinta un avantaj
- abilitati de calcul numeric, gandire logica
- capacitate de asimilare rapida a informatiilor;

Descrierea jobului

- preia comenzi prin telefon/e-mail/fax de la clientii companiei
- informeaza clientii in ceea ce priveste caracteristicile lentilelor
- raspunde la intrebarile clientilor legate de comenzile acestora
- introduce comenzile in sistemul informatic
- informeaza clientii cu privire la ofertele in derulare
- rezolva orice problema aparuta in procesul de comanda
- locul jobului este la sediul firmei in Ploiesti West Park;

Descrierea companiei


Rhein Vision Romania a fost înființată în anul 2012, iar din 2013 produce in Ploiesti lentile pentru ochelari.
Este o companie tanara si dinamica al carei succes se bazeaza pe o intreaga echipa condusa de pasiune si profesionalism.
Pentru mai multe informații despre noi, viziteaza www.rhein-vision.ro

Daca vrei sa fii parte a unei echipe de succes, aplica acum!

Agent servicii clienti Call Center  -  S.C. RHEIN VISION. S.R.L.