Publicat 28 Mar 2017 | Reactualizat 25 Apr 2017 | Expiră 28 Apr 2017

Agent Servicii Clienti Bucuresti

4 posturi |  Aplicare externa

Candidatul ideal

Studii:
Studii medii - studiile superioare constituie un avantaj
Experienţa în muncă:
Activitatea anterioara de minim 6 luni intr-o companie similara reprezinta un avantaj.
Cunoştinţe, Aptitudini & Abilităţi:
Bune cunostinte de operare calculator (Microsoft Office);
Limba engleza (nivel mediu);
Foarte bune abilitati de comunicare;
Orientare catre detalii;
Orientare catre client;
Orientare catre rezultate;
Abilitati de lucru in echipa;
Abilitati de invatare rapida;
Rezistenta la stres.

Descrierea jobului

Executa operatiunile necesare pentru activarea contractelor de abonament si opereaza solicitarile in aplicatiile de lucru, in conformitate cu procedurile interne de lucru;
Contacteaza reprezentantii de vanzari si solutioneaza probleme legate de datele sau documentele transmise de acestia;
Preia apelurile venite din partea reprezentantilor de vanzari si ofera asistenta acestora;
Solutioneaza solicitarile scrise (venite pe fax, mail, posta etc.) si/sau electronice sosite in cadrul structurii din care face parte;
Executa operatiunile necesare pentru receptionarea si arhivarea tuturor documentelor scrise (venite pe fax, mail si Priori Post) si/sau electronice sosite in cadrul structurii din care face parte;
HR Shared Service Center
Adresa de e-mail: myhr_recruitment@telekom.com

Descrierea companiei

Telekom Romania este un brand de telecomunicaţii nou și dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, simplificate și personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu peste 10 de milioane de contracte de servicii.

Prin cei doi operatori, Telekom Romania Mobile Communications şi Telekom Romania Communications, Telekom Romania oferă servicii integrate de telecomunicații, astfel încât clienţii să beneficieze de o experiență completă şi plină de satisfacţii: servicii de voce și date mobile 3G și 4G mobile, telefonie fixă tradițională, internet de mare viteză și televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV precum și conținut de înaltă calitate și exclusivități. Pentru clienţii business, noul brand este promisiunea unor soluții IT & C la cheie, care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.

Telekom Romania este un brand din familia Deutsche Telekom, prezent în 51 de țări de pe cinci continente, cu peste 143 de milioane de clienţi de telefonie mobilă, 31 de milioane de clienţi de servicii fixe şi peste 17 milioane de linii de broadband din întreaga lume. Brandul este prezent pe piaţa românească din 2014, după rebranding-ul comun al COSMOTE România și Romtelecom.

Agent Servicii Clienti Bucuresti  -  Telekom Romania Mobile Communications S.A.