Publicat 10 Apr 2017 | Reactualizat 24 Apr 2017 | Expiră 11 Mai 2017

Agent servicii clienti - Reclamatii Back-Office Bucuresti, Cluj

2 posturi

Candidatul ideal

Studii:


•Studii medii; studiile superioare constituie un avantaj.


Experienţa în muncă:


•Experienta in domeniul vanzarilor / BackOffice constituie un avantaj.


Cunoştinţe, Aptitudini & Abilităţi:

•Cunoştinţe despre produsele şi serviciile TELEKOM ROMANIA COMMUNICATIONS S.A. si/sau TELEKOM ROMANIA MOBILE COMMUNICATIONS S.A

•Capacitate de a lucra în condiţii de stres;

•Orientare catre client;

•Orientare catre rezultate;

•Dedicare pentru rezolvarea problemelor ridicate de clienţi;

•Bune cunoştinţe operare PC.

Descrierea jobului

RESPONSABILITĂŢI PRINCIPALE:



•Trateaza solicitarile postate de Callcenter pe sursele de comunicare interna ale companiei – CC< / Fax / email / apel telefonic / scrisori, oferind raspunsuri profesioniste;

•Trateaza solicitarile primite de la clienti pe sursele de comunicare externa ale companiei – rezilieri@telekom.ro / scrisori / Fax;

•Verifica cererile de instalare servicii aflate pe flux in diverse stadii, in vederea finalizarii acestora;

•Transmite zilnic catre BBO fisiere cu servicii ocazionale solicitate de clienti (transfer sold, factura detaliata ocazionala, duplicat factura, ridicare restrictie trafic depasit, restituire cont final);

•Trateaza toate situatiile ce nu pot fi solutionate in timpul apelului de catre operatorii logati pe modulul inbound / outbound

•Interactioneaza rapid cu alte departamente comerciale / tehnice implicate, pentru a obtine cea mai rapida solutionare a problemei cu care se confrunta clientul, se asigura ca implementeaza / rezolva si transmite rezolutia catre client;

•Dovedeste interes in atingerea indicatorilor de performanta atat la nivel individual cat si la nivelul echipei;

•Se implica in alte activitate de orientare catre client, atat proactiv cat si reactiv;

•In functie de evolutia nevoilor de business din cadrul Telekom, efectueaza temporar orice alte activitati similare, specifice Directiei Executive de care apartine;

•Isi actualizeaza permanent cunostiintele profesionale, cauta activ acumularea de noi cunostiinte si abilitati, prin investigarea diferitelor surse (pagina web, KMS) si isi insuseste in 24 de ore de la informare noile servicii si / sau proceduri de lucru;

•Cunoaşte si aplică adecvat Legea nr.507 din 17/11/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal şi protecţia vieţii private în sectorul comunicaţiilor electronice.

•Participă la toate sesiunile de instruire pentru îmbunătăţirea performanţelor proprii, se preocupă de însuşirea de noi cunoştinţe şi dezvoltarea abilităţilor;cunoaşte serviciile şi produsele TELEKOM ROMANIA COMMUNICATIONS S.A. si/sau TELEKOM ROMANIA MOBILE COMMUNICATIONS S.A;

•Cunoaşte şi aplică adecvat prevederile procedurilor, notelor interne şi instrucţiunilor în vigoare specifice postului;

•Respectă cu stricteţe programul de lucru: începerea programului de lucru, pauzele, durata programului de lucru.

•În cazuri de forţă majoră poate fi convocat la serviciu pentru organizarea activităţii (cu respectarea Codului Muncii, Regulamentului Intern, CCM aplicabil şi al legislaţiei în vigoare).

Descrierea companiei

Telekom Romania este un brand de telecomunicaţii nou și dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, simplificate și personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu peste 10 de milioane de contracte de servicii.

Prin cei doi operatori, Telekom Romania Mobile Communications şi Telekom Romania Communications, Telekom Romania oferă servicii integrate de telecomunicații, astfel încât clienţii să beneficieze de o experiență completă şi plină de satisfacţii: servicii de voce și date mobile 3G și 4G mobile, telefonie fixă tradițională, internet de mare viteză și televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV precum și conținut de înaltă calitate și exclusivități. Pentru clienţii business, noul brand este promisiunea unor soluții IT & C la cheie, care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.

Telekom Romania este un brand din familia Deutsche Telekom, prezent în 51 de țări de pe cinci continente, cu peste 143 de milioane de clienţi de telefonie mobilă, 31 de milioane de clienţi de servicii fixe şi peste 17 milioane de linii de broadband din întreaga lume. Brandul este prezent pe piaţa românească din 2014, după rebranding-ul comun al COSMOTE România și Romtelecom.

Agent servicii clienti - Reclamatii Back-Office Bucuresti, Cluj  -  Telekom Romania Communications S.A.