Publicat 19 Iul 2018 | Reactualizat 18 Aug 2018 | Expiră 19 Aug 2018

AGENT SERVICII CLIENT - LIMBA SPANIOLA/ITALIANA

10 posturi
Expirat
Anunț inactiv

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare.

Înapoi la joburi

Candidatul ideal

Adecco recruteaza la nivel national pentru clientul sau, AMAZON, companie multinationala lider in domeniul comertului online, AGENT SERVICII CLIENTI - HOME OFFICE (lucru de acasa), Inbound (se raspunde solicitarilor primite de la clienti pe 3 canale: telefon, chat, e-mail).

Candidatul ideal trebuie:

  • Sa fie o persoana motivata;
  • Sa fie o persoana sociabila;
  • Sa detina acces la un spatiu amenajat special pentru lucrul de acasa (spatiu suficient, liniste);
  • Sa detina conexiune internet cu viteza de download minim 5 Mbps si upload 2 Mbps – nu se recomanda conexiune wireless;
  • Sa fie capabil sa invete lucruri noi si sa impartaseasca experienta lui;
  • Sa fie pregatit sa studieze, sa invete si sa ofere o experienta foarte buna in activitatea servicii clienti;

Cerinte:
  • Nivel avansat scris/vorbit pentru limba spaniola/italiana;
  • Orientat spre client si proactiv;
  • Abilitati excelente de comunicare;
  • Capacitatea de a lucra in cadrul unei comunitati online;
  • Capacitate foarte buna de auto-invatare;
  • Cunostinte de utilizare calculator (Microsoft Office, E-mail, navigare internet, etc);
  • Familiarizat/a cu site-urile de cumparaturi on-line;
  • Disponibilitate de a lucra conform unui program inegal de lucru (programul se schimba saptamanal);
  • Disponibilitate de lucru conform unui program flexibil, incluzand si ture de weekend;
  • Studii: minim studii liceale;

Descrierea jobului

  • Avem o comunitate online alcatuita din 500 de membri care ofera suport clientilor Amazon pe limba Spaniola/Italiana si unde toti membrii pot ajuta, pot invata unul de la celalalt prin intermediul unui sistem de auto-invatare si auto-organizare;
  • Avem un centru de cunostinte online care va ofera acces la toate informatiile necesare, la materialele de training si diverse articole care sunt actualizate in timp real;
  • In activitatea noastra avem parte atat de provocari dar si de momente distractive; ne place sa organizam evenimente si activitati care sunt adresate intregii comunitati virtuale;
  • Va punem la dispozitie intreaga comunitate datorita aplicatiilor Social Media din cadrul companiei Amazon, prin care puteti conversa si pastra legatura cu fiecare coleg din grupul vostru;
Responsabilitati:
  • Raspunde prompt si solutioneaza cerintele clientilor in scris (e-mail + chat sau e-mail + telefon);
  • Gestioneaza si ofera solutii potrivite cazurilor preluate de la clienti;
  • Asigura un nivel inalt de calitate in activitatea de Serviciu Relatii Client cu ajutorul:
  • tool-urile interne de suport pentru a raspunde corect clientilor si in acord cu procedurile existente;
  • Inregistrarea actiunilor realizate conform procedurilor de lucru.
  • Respecta intocmai programul de lucru stabilit;

Beneficii:

Echipament de lucru (laptop, casti, port usb, adaptor de retea);
Sesiuni de training in primele 2 saptamani de activitate;
Pachet salarial fix + comisioane variabile (in primele 2 luni de activitate bonusul este fix dupa care bonusul va fi platit in functie de performanta – indicatori cantitativi si calitativi).
Oportunitatea de a te dezvolta intr-un mediu multinational, dinamic, distractiv, provocator, creativ si atent la natura, alaturi de o echipa tanara din mediul virtual.

Descrierea companiei

Credem in tine!
Construirea unei cariere durabile este un proces continuu in care ai nevoie de motivatie, un plan de actiune, flexibilitate si disciplina. Succesul inseamna cunoasterea calitatilor personale si increderea in acestea. Descopera Adecco si vino sa desenam calea in cariera impreuna.

Cine este Adecco?
Adecco Romania este parte a The Adecco Group, lider local si mondial in furnizarea de servicii de resurse umane. Cu peste 33.000 de angajati full time si aproximativ 5.100 de sucursale, Adecco este prezent in peste 60 de tari si teritorii. În Romania, compania gestionează peste 8.000 de persoane plasate, are o baza de date cu peste 500.000 de candidaţi şi deserveste zilnic peste 600 de clienţi, toate acestea prin intermediul colegilor din cele 15 sucursale raspandite in intreaga tara.

Misiunea noastra este sa oferim oamenilor oportunități de angajare în orice etapă a carierei profesionale, iar companiilor, talentele de care au nevoie. Consultantii nostri sunt entuziasti si pasionati, sunt profesionisti specializati in domenii si industrii multiple, au experienta si capacitatea de a-ti intelege dorintele si planurile de cariera si de a gasi job-ul potrivit pentru tine.

Noi si voi, suntem Adecco.

Daca nu ai gasit un rol potrivit experientei tale, dar vrei sa fii la curent cu job-urile din piata, viziteaza website-ul www.adecco.ro, sectiunea RESURSE, unde iti poti inregistra CV-ul în baza de date Adecco. Ai vrea ca totul sa fie mai rapid si mai simplu de atat? Atunci descărca aplicația Adecco Jobs valabilă în AppStore și GooglePlay si fii la curent cu noile job-uri. Toate datele și CV-urile sunt tratate cu confidențialitate si vor fi luate în considerare în proiectele ce corespund experienței tale profesionale.

Adecco se angajeaza sa va protejeze si sa va respecte dreptul la intimitate si la protectia datelor dvs. cu caracter personal. Detalii despre prelucrarea datelor dvs. de catre Adecco puteti gasi pe www.adecco.ro.

Expirat
AGENT SERVICII CLIENT - LIMBA SPANIOLA/ITALIANA  -  Adecco Resurse Umane