Agent servicii client- limba franceza
Prestige Point Solution S.R.L.
10 poziții
Anunț verificat
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
Ne dorim in echipa noastra persoane ce au o aditudine pozitiva, dornice sa invete lucruri noi si sa isi realizeze obiectivele;
În plus, să fii orientat către detalii este o necesitate, precum și să ai o foarte bună cunoaștere a limbii franceze.
Este fundamental sa ai si cunoştinţe avansate dе operare PC;
Candidatul ideal are un răspuns rapid la diferite circumstanțe, capacitatea de a acorda atenție detaliilor, cat si bune abilităţi dе organizare a timpului, sarcinilor şi locului dе muncă;
Experienta in domeniul call-center reprezinta un avantaj;
În plus, să fii orientat către detalii este o necesitate, precum și să ai o foarte bună cunoaștere a limbii franceze.
Este fundamental sa ai si cunoştinţe avansate dе operare PC;
Candidatul ideal are un răspuns rapid la diferite circumstanțe, capacitatea de a acorda atenție detaliilor, cat si bune abilităţi dе organizare a timpului, sarcinilor şi locului dе muncă;
Experienta in domeniul call-center reprezinta un avantaj;
Descrierea jobului
Pe langa o colaborare frumoasa, iti oferim:
- Un training de la A la Z pentru customer support si call center;
- Program de 8h/zi, de luni pana vineri;
- Castiguri lunare extraordinare, compuse din salariu fix, tichete de masa, bonusuri lunare in functie de performanta si vechime;
- Contract de munca perioada nedeterminata;
- Un mediu de lucru plăcut, echipa tânăra și vesela
- Conditii de lucru foarte bune ( de la sediu);
- Locatie la 2 minute distanta de metrou;
- Program de lucru: L-V; 11:00-20:00;
Responsabilitatile tale vor fi:
- Contactarea clientilor alocati conform procedurilor si standardelor interne ale companiei;
- Pregatirea rapoartelor si monitorizarea strategiilor agreate, participand la procesul de relationare cu clientii pentru solutionarea situatiilor semnalate de acestia;
- Oferirea de support clientilor interesati de serviciile oferite de companie;
Indeplinirea targeturilor;
- Un training de la A la Z pentru customer support si call center;
- Program de 8h/zi, de luni pana vineri;
- Castiguri lunare extraordinare, compuse din salariu fix, tichete de masa, bonusuri lunare in functie de performanta si vechime;
- Contract de munca perioada nedeterminata;
- Un mediu de lucru plăcut, echipa tânăra și vesela
- Conditii de lucru foarte bune ( de la sediu);
- Locatie la 2 minute distanta de metrou;
- Program de lucru: L-V; 11:00-20:00;
Responsabilitatile tale vor fi:
- Contactarea clientilor alocati conform procedurilor si standardelor interne ale companiei;
- Pregatirea rapoartelor si monitorizarea strategiilor agreate, participand la procesul de relationare cu clientii pentru solutionarea situatiilor semnalate de acestia;
- Oferirea de support clientilor interesati de serviciile oferite de companie;
Indeplinirea targeturilor;
Descrierea companiei
Prestige Point Solution este un proiect nou, o companie tanara, cu potential de lucru ridicat, a carei activitate consta in servicii de marketing, call-center si customer support. Echipa tanara si dinamica, avand ca scop oferirea celor mai bune servicii in domeniul financiar.
Publicat
16 Mart. 2023
Reactualizat
23 Mart. 2023
Expiră
15 Apr. 2023
Joburi similare
-
- 27 Mart. 2023
Agent Servicii Client – VODAFONE ROMÂNIA - Hybrid
Instore Power Provider
Brasov, Craiova, Pitesti, Ploiesti