Publicat 23 Dec 2019 | Reactualizat 22 Ian 2020 | Expiră 23 Ian 2020

Agent Servicii Client (Consultanta Clienti IMM)

2 posturi
Expirat
Anunț inactiv

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare.

Înapoi la joburi

Candidatul ideal

Pentru noi ești candidatul ideal dacă:
• Iți place vânzarea prin telefon și relaționarea cu clienții;
• Iți place să înveți lucruri noi, ești curios/curioasă, ai inițiativă;
• Ești o persoană perseverentă, organizată, proactivă, căreia îi place să-și atingă obiectivele;
• Ai abilități bune de utilizare a calculatorului (cel puțin Word, Excel, Internet);
• Ești o persoană optimistă, cu atitudine pozitivă;
• Ai abilități bune de comunicare verbală și în scris;
• Ești o persoană atentă la detalii, responsabilă, corectă și implicată; Nivelul studiilor: minim studii medii;

Cunoştinţe/deprinderi/ abilități:
Cunoştinţe interdisciplinare;
Cunoștințe legislative: legislația tichetelor;
Bun cunoscător al limbii române (vocabular şi modalităţi de exprimare scrise și orale);
Abilitatea de a se exprima oral şi de a-şi adapta discursul/comportamentul verbal la interlocutor;
Abilităţi avansate de relaționare interumană;
Abilități de vânzare și negociere;
Cunoştinţe operare PC (Windows, Word, Excel, Office 365, Internet);
Cunoștințe de operare în soft-urile specifice ale firmei după o perioadă de învățare de două luni.


Descrierea jobului

Agentul Servicii Client are ca responsabilitati urmatoarele:
- Menține și dezvoltă bune relații cu clienții mici și mijlocii (IMM) ai UP Romania;
- Informează clienții societății despre condițiile contractuale, stadiul comenzilor acestora, serviciile de care beneficiază, etc.;
- Negociază și renegociază condiții contractuale cu clienții IMM ai UP Romania din portofoliul alocat;
- Oferă suport clienților IMM ai societății în completarea documentelor, accesarea serviciilor, precum și în orice demers al acestora pentru o bună și eficientă colaborare cu UP România;
- Preia apelurile telefonice venite pe numărul de telefon alocat de societate și consiliază apelanții asupra a ceea ce au de făcut mai departe;
- Direcționează apelurile care interesează celelelate departamente către acestea, după ce a realizat descoperirea nevoilor apelantului și a informat departamentul interesat asupra apelantului și a nevoilor lui;
- Completează, în soft-urile/aplicațiile și bazele de date puse la dispoziție de societate, toate informațiile importante despre clienții cu care discută, păstrând permanent informațiile la zi;
- Respectă prevederile interne privind managementul calității, securitatea informației și managementul mediului;
- Respectă regulile de sănătate și securitate în muncă și cele pentru situații de urgență/PSI;
- Propune idei de optimizare a proceselor, fluxurilor, programelor și aplicațiilor cu care lucrează;
- Promovează marca, imaginea, produsele și serviciile firmei, în concordanță cu interesele acesteia, cu procedurile interne specifice.

Descrierea companiei

Up România își propune să ofere clienților și partenerilor săi servicii integrate care să le simplifice interacțiunile, procesele, deciziile, adoptând o atitudine de înțelegere profund umană a nevoilor acestora și susținând bunele practici de responsabilitate socială.

Tichetele și cardurile de masă, tichetele și cardurile cadou, voucherele și cardurile de vacanță, tichetele și cardurile de cultură, tichetele sociale și cele sociale de grădiniță, tichetele de creță, platforma STIM Online, platforma Up Achiziții sunt doar câteva din varietatea soluțiilor cu care venim în sprijinul performanței, al calității și al motivării, al grijei și implicării pentru a face să fie mai bine în fiecare zi.

Misiunea noastră e să aducem valoare prin empatie, printr-o înțelegere a nevoilor și o atitudine deschisă față de parteneri și utilizatori.

Valorile noastre ne ghidează în toate acțiunile. Promovăm responsabilitatea, solidaritatea, inovația, echitatea, antreprenoriatul. Ne dorim alături de noi persoane care să simtă și să acționeze conform acestor valori.

Oferim un mediu organizațional care încurajează dezvoltarea profesională și personală, inițiativa și care apreciază implicarea, colaborarea și proactivitatea. În tot ce facem urmărim să aducem valoare prin simplificare.

Oferim un pachet de beneficii motivant.

Vă transmitem și linkul către nota de informare de pe website-ul nostru, care cuprinde și secțiunea privind prelucrarea datelor cu caracter personal în contextul recrutării: https://upromania.ro/politica-prelucrare-date/. Totodata, ne puteți contacta la: sediul nostru: Șoseaua Dudești-Pantelimon nr. 42, sector 3, 033094 București; sau la telefon 021.402.82.23. De asemenea, DPO-ul nostru vă stă la dispoziție la adresa de e-mail: gdpr.upromania@upromania.ro

Expirat
Agent Servicii Client (Consultanta Clienti IMM)  -  UP ROMANIA SRL

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close