Publicat 22 Feb 2021 | Reactualizat 22 Mar 2021 | Expiră 25 Mar 2021

Agent servicii client/Call center

1 post
Expirat
Anunț inactiv

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare.

Înapoi la joburi

Candidatul ideal

Cerinţe şi abilităţi:

Studii medii/superioare
Experienţă profesională în domeniul servicii sau în comerţ
Operare sigură a aplicaţiilor MS Office
Abilităţi dе comunicare, dе persuasiune şi dе lucru în echipă bine dezvoltate
Abilităţi dе consiliere şi vânzare
Afinitate pentru domeniul lucrărilor în construcţii
Utilizarea metodelor şi instrumentelor dе soluţionare a problemelor
Abilităţi dе planificare şi prioritizare, iniţiativă proprie
Identificarea nevoilor clienţilor şi abordarea acestora în funcţie dе situaţie
Susţine discuţii sistematice cu clienţii şi utilizează instrumentele (corespunzătoare) dе vânzare
Prezintă autenticitate prin maniera sa credibilă
Îşi păstrează calmul sub presiune şi în situaţii dificile şi acţionează raţional

Descrierea jobului

Sаrcini şi responsаbilităţi:

Prеluаrea аctivă а cоntactului cu clienţii prin tоаtе canаlеle de comunicаrе (per tеlеfоn, e-mail) şi infоrmаrea acestora despre proiecte/produse cu ajutorul tuturor instrumentelor de vânzare aflate la dispoziţie
Preluarea activă, evaluarea corectă a solicitărilor clienţilor şi soluţionarea solicitării în baza informaţiilor existente sau transmiterea acesteia către persoana de contact corespunzătoare.
Evitarea posibilelor cazuri de escaladare prin transmiterea de informaţii în funcţie de necesar (plângeri/reclamaţii).
Îmbunătăţirea continuă a proceselor din cadrul companiei prin aplicarea procesului de îmbunătăţire continuă în cadrul centrului servicii clienţi.
Informarea clienţilor cu privire la ridicarea mărfii din ordin client.
Efectuarea de sondaje de opinie cu privire la satisfacţia clienţilor.
Prelucrarea rapidă şi competentă a solicitărilor clienţilor prin aplicarea rapidă şi sigură a sistemelor IT din cadrul centrului servicii clienţi.

Beneficiile dumneavoastră:

Peste 140 de ani HORNBACH garantează siguranța locului de muncă.
Nu știți? Vă vom învăța.
Implicați-vă și puteți ajunge departe!
Bunăstarea depinde de performanțele dumneavoastră.

Descrierea companiei

HORNBACH se află în topul magazinelor de materiale de construcţii şi grădinărit cu o cifră de afaceri de peste 4 miliarde euro/an, cu o reţea de peste 155 de magazine şi peste 20.000 de angajaţi. Momentan este prezent în 9 ţări europene. HORNBACH este o afacere de familie, independentă, listată la bursă, aflată deja la a 6-a generaţie Astăzi compania germană operează unul dintre primele cinci lanţuri de magazine de materiale de construcţii şi grădinărit din Europa.

În spatele succesului HORNBACH se află angajaţii noştri, conduşi de către o echipă de management experimentată. Angajații noştri reprezintă succesul companiei. Compania noastră se dezvoltă an de an şi creează astfel permanent locuri de muncă noi şi de durată. Din acest motiv, modalitatea de cooperare este similară celei specifice unei mari familii. Tinerii lucrează alături de cei în vârstă, cei experimentaţi alături de cei în curs de instruire, uniţi prin loialitate, umanitate şi încredere. Dreptul de a greşi este un lucru firesc, asemenea dreptului de a beneficia de perspective profesionale.

Peste 140 de ani de istorie dovedesc succesul HORNBACH!

Expirat
Agent servicii client/Call center  -  HORNBACH

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close