Publicat 31 Mar 2017 | Reactualizat 01 Mai 2017 | Expiră 02 Mai 2017

Agent Servicii Clienți

1 post
Anunț inactiv

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare.

Înapoi la joburi

Candidatul ideal

1. Pregătire necesară postului:
- Minim studii liceale absolvite cu bacalaureat;
- Reprezintă un plus cursurile/training-urile în domeniul customer services, comunicare și relaționare;

2. Experienţă necesară:
- Experiența în consilierea clienților reprezintă un plus.

3. Cerințe pentru exercitare:
- Inteligenţă generală cel puţin de nivel mediu;
- Capacitate de analiză, sinteză, decizie;
- Inteligenţă emoţională (în special empatie);
- Capacitate de relaţionare interumană;
- Uşurinţa în exprimarea ideilor, deprinderea de a vorbi la telefon;
- Asumarea responsabilităţilor;
- Rezistenţă la sarcini repetitive.

Descrierea jobului

1. Oferă asistenţă telefonică clienților companiei privind produsele şi serviciile acesteia și condițiile de colaborare;
2. Menține și dezvoltă bune relații cu clienții companiei;
3. Informează clienții despre condițiile contractuale, stadiul comenzilor acestora, serviciile de care beneficiază, etc.;
4. Oferă suport clienților în completarea documentelor, accesarea serviciilor, precum și în orice demers al acestora pentruo bună și eficientă colaborare cu societatea;
5. Preia apelurile telefonice venite pe numărul de telefon alocat de societate și consiliază apelanții; daca este cazul, direcționează apelurile către departamentele interesate;
6. Păstrează permanent legătura cu membrii departamentului Vânzări pentru gestiunea corespunzătoare a clienților și o optimă relaționare cu aceștia;
7. Realizează obiectivele anuale/ trimestriale/lunare și cele pe proiecte;
8. Fidelizează clienții prin acțiuni specifice stabilite de șefii ierarhici;
9. Întocmește, completează și arhivează documente specifice colaborării cu clienții firmei;
10. Completează, în soft-urile/aplicațiile companiei și bazele de datepuse la dispoziție de aceasta, toate informațiile importante despre clienții cu care discută, păstrând permanent informațiile la zi;
12. Promovează marca, imaginea, produsele și serviciile firmei, în concordanță cu interesele acesteia, cu procedurile interne specifice.

Ofertă și beneficii:
Oferta de beneficii se discută în cadrul interviului.

Descrierea companiei

Up Romania isi propune sa ofere clientilor si partenerilor sai servicii integrate care sa le simplifice interactiunile, procesele, deciziile, adoptand o atitudine de intelegere profund umana a nevoilor acestora si sustinand bunele practici de responsabilitate sociala.
Misiunea noastra este sa aducem valoare prin empatie, printr-o intelegere a nevoilor si o atitudine deschisa fata de clienti si parteneri.
Valorile noastre ne ghideaza in toate actiunile. Promovam responsabilitatea, solidaritatea, inovatia, echitatea, antreprenoriatul. Ne dorim alaturi de noi persoane care sa simta si sa actioneze conform acestor valori.

Expirat
Agent Servicii Clienți  -  UP ROMANIA (CHEQUE DEJEUNER ROMANIA SRL)