Publicat 18 Feb 2021 | Reactualizat 18 Mar 2021 | Expiră 21 Mar 2021

Agent relatii clienti - Call Center Bacau [#InterviuAcasa]

7 posturi
Expirat
Anunț inactiv

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare.

Înapoi la joburi

Candidatul ideal

Salut!
Vrei să lucrezi într-unul dintre cele mai stabile domenii? Hai la Orange!
Te recrutăm din siguranța casei tale și te pregătim pentru provocările acestei perioade – activitatea ta se va desfășura „remote”, pe întreaga perioadă a pandemiei, urmând ca apoi să lucrezi la sediul din Bacau dedicat.

Daca

  • iti vine in mod natural sa-i ajuti pe ceilalti cu zambetul pe buze;
  • iti face placere sa vorbesti la telefon si legi cu usurinta relatii;
  • iti place sa lucrezi intr-o echipa dinamica;
  • stii sa negociezi si, dе obicei, reusesti sa obtii ceea ce-ti propui;
  • esti spontan si pasionat dе social media;
  • esti dispus sa-ti ajuti colegii in rezolvarea situatiilor ce tin dе serviciile si produsele Orange.
Atunci
  • te asteptam in echipa noastra pentru ca esti ceea ce cautam.

Descrierea jobului

Ce ar trеbui sа fаci?

  • sа prеiei аpеlurile din pаrtеa clientilor si sа lе ofеri informаtii dеsprе serviciilе si produsеlе Orange;
  • sа еfеctuezi diferitе schimbari pe contul clientilor, in acord cu procedurile interne;
  • sa inregistrezi solicitarile si sesizarile formulate de catre clienti;
  • sa identifici si sa oferi solutii adaptate nevoilor pe care le au clientii Orange;

De la tine asteptam...
  • onestitate, interes si entuziasm;
  • sa fii absolvent de liceu sau student;
  • sa stii sa editezi un text in Word pentru a trimite mailuri;
  • iar de restul ne ocupam noi... :)
Pentru inceput vrem sa stii ca...
  • iti propunem un contract leasing determinat cu posibilitatea de prelungire;
  • programul de lucru este in ture, in intervalul 8:00 - 20:00 de Luni pana Vineri, 9:00-18:00 Sambata si Duminica (plus sarbatorile legale) cu respectarea prevederilor legale;
  • in Orange punem accent pe nevoia fiecaruia de a-si dezvolta cariera, iar in acest sens facilitam accesul la resurse care te fac un profesionist mai bun. De exemplu, ai abonament lunar gratuit la una dintre cele mai mari biblioteci online;
  • iti oferim un pachet corespunzator, prin care ne asiguram ca esti motivat luna de luna;
  • pentru a fi mai clari iti spunem ca pachetul presupune: salariu fix + tichete de masa + asigurare medicala + abonament telefonie mobila - voce si date;
  • procesul de recrutare are 2 etape: test si interviu.
Aplică și hai sa ne cunoaștem online – etapele de interviu vor fi parcurse „remote”!
Cu drag,
ORANGE – o companie digitală

Descrierea companiei

Orange SA is one of the world’s leading communications companies, well positioned for the future. To date, Orange group companies have been awarded next generation (UMTS) licenses in the United Kingdom, France, the Netherlands, Austria, Switzerland and Slovakia.

Orange was launched in the UK on the 28th April 1994 and has been at the forefront of innovation in the mobile world ever since, becoming the leading operator in the UK. Now an international company, Orange operates in 18 countries with 50 million customers worldwide.

The Orange brand now operates in the United Kingdom, France, Switzerland, Romania, Slovakia, the Netherlands, Thailand, the Ivory Coast, the Dominican Republic, Cameroon, Botswana and Madagascar. The Orange group also has controlled operations in and a joint controlling interest in Egypt (MobiNil). The Orange group also has minority interests in Portugal (Optimus), Austria, (Connect Austria), and Mumbai/India (BPL Mobile).

Orange has always had a simple idea at its core, our philosophy. It helps us ensure everything we do within the company and for our customers is positive, optimistic and really makes a difference to people’s lives. We have a unique attitude which is actually delivered upon through our actions for our customers.

Orange believes in the future.

Orange makes a difference to people’s lives by creating simple and innovative services that help people communicate and interact better.In addition to our philosophy, we have five values that help us deliver our philosophy through the way we behave – refreshing, honest, straightforward, dynamic, friendly.

Orange was launched in Romania on the 5th of April 2002 and registered a remarkable evolution since then. Orange Romania is now the telecommunication market leader both in number of clients and in profit, with regional offices in Bacau, Bucuresti, Cluj and Timisoara.

If you want to build the Orange experience and join a great team, send us your CV by applying online at www.orange.ro/jobs.

Expirat
Agent relatii clienti - Call Center Bacau [#InterviuAcasa]  -  Orange Romania

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close