Publicat 12 Ian 2021 | Reactualizat 26 Ian 2021 | Expiră 11 Feb 2021

Agent recrutare Call Center

20 posturi

Criterii de selecție

  • Peste 6 luni experiență în Resurse umane / Psihologie, Vanzari, Constructii / Instalatii

Candidatul ideal

CERINTELE POSTULUI

  • Studii medii / superioare;
  • Experienţa în sfera resurselor umane şi relaţiilor cu clienţii este considerată un avantaj;
  • Foarte bune abilităţi de comunicare;
  • Foarte bune abilităţi de negociere;
  • Abilitatea şi disponibilitatea de a lucra în echipă;
  • Cunostinte de baza de operare PC - pachetul MS Office;

OBLIGATORIU LIMBA ENGLEZA MEDIU SPRE AVANSAT

Descrierea jobului

RESPONSABILITATI

• Asigura comunicarea cu clienţii prin toate mijloacele de comunicare disponibile (apeluri intrare, apeluri iesire, corespondenta scrisa - e-mail), tratand cu profesionalism solicitarile, identificand nevoile clientilor;
• Furnizează informaţii generale;
• Furnizeaza solicitantilor date corecte si complete;
•​ Contactarea si mentinerea relatiei cu diferiti clienti si potentiali clienti din UK.

Locatie post: Bucuresti (metrou Gara de Nord (10 minute distanta) )

Program de lucru (8 ore + PAUZA): Luni – Vineri : 10:00-19:00.


BENEFICII

• Salariu fix motivant si bonusuri substantiale din comisioanele;
• Training-uri de specialitate;
• Mediu de lucru placut si dinamic;
• Oportunitati de dezvoltare profesionala.

Descrierea companiei

Suntem o companie de prestigiu in domeniul recrutarii de personal calificat in domeniul costructiilor din Marea Britanie.

Agent recrutare Call Center  -  Beyond Future of Center Srl

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close