Agent de vânzări

Oraș de lucru
Tipul job-ului
Salariu 750 - 1000 RON
Limbă străină
Permis conducere

Candidatul Ideal

SPECIFICAȚIILE POSTULUI ȘI ALTE CARACTERISTICI PERSONALE
  • de preferință: studii în domeniul relațiilor publice și comunicării sau marketing-ului și experiență în vânzări, pe un post similar;
  • specializări conexe sau cursuri suplimentare: cursuri în domeniul vânzărilor vor constitui avantaj (agent de vânzări, curs de comunicare, curs de vânzări și negociere etc.) sau participarea la seminarii sau webinarii de profil (pe teme ca tehnici de vânzări, persuasiune, comunicare și influențare etc.) – constituie avantaj;
  • experiență în lucrul cu oamenii;
  • abilități sociale și de comunicare avansate cu diverși actori, reprezentanți ai unor grupurilor sociale diverse;
  • abilități de lucru în echipă;
  • atenție la detalii, răbdare, flexibilitate;
  • atitudine pozitivă, orientare către soluții, viteză de reacție;
  • cunoștințe avansate de limba română și preferabil, limba engleză sau o altă limbă de circulație europeană - constituie avantaj;
  • competențe digitale, de operare PC (Pachetul Office) și utilizare a internetului;
  • inițiativă, flexibilitate, responsabilitate, toleranță la ambiguitate;
  • capacitate de focusare pe atingerea obiectivelor și a indicatorilor setați;
  • capacitate de adaptare la diverse situații/medii.

Descrierea jobului


SARCINILE ȘI RESPONSABILITĂȚILE GENERALE ALE POSTULUI
  • realizează un plan anual cu privire la activitatea de marketing și vânzări a întreprinderii sociale;
  • răspunde în parte de atingerea obiectivelor și rezultatelor proiectului: economice;
  • oferă consiliere clienților și potențialilor clienți în raport cu serviciul de închiriere livrat de întreprindere;
  • identifică și consolidează un portofoliu de clienți;
  • propune precese și politice de fidelizare a clienților în baza strategiei interne de vânzări;
  • asigură instructajul clienților cu privire la utilizarea autorulotei din toate punctele de vedere;
  • colectează feedback-ul și testimoniale de la clienți;
  • identifică potențiali furnizori pentru materii prime, consumabile pentru autorulotă și stabilește termenii contractuali generale;
  • oferă suport și asistență tehnică cu privire la utilizarea autorulotei pe parcursul perioadelor de închiriere (prin telefon, e-mail etc.) tuturor clienților;
  • actualizează conținutul informațional prezent în mediul online și offline cu privire la activitatea și serviciile de închiriere oferite de întreprindere și promovează în egală măsură imaginea socială a întreprinderii în exterior.

Descrierea companiei

Calatorii De Mii De Stele S.R.L. este o întreprindere socială nou înființată, activă în domeniul turismului neconvențional. Calatorii De Mii De Stele S.R.L. prestează servicii de închiriere de autorulote. Misiunea noastră este astfel aceea de a oferi experiențe de turism noi, alternative, în plină siguranță și confort viitorilor noștri clienți.
Publicat 29 iun. 2021 Expiră 29 iul. 2021
Nu îți face griji, poate joburile de mai jos îți pot fi de folos