Publicat 09 Ian 2019 | Reactualizat 01 Feb 2019 | Expiră 04 Mar 2019

Agent de vanzari

10 posturi
Expirat
Anunț inactiv

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare.

Înapoi la joburi

Candidatul ideal

Candidatul ideal:
Studii medii/superioare constituie un avantaj
Experienta in vanzari / customer care constituie un avantaj
Experienta in cadrul firmelor de administrare imobile sau in relationarea cu asociatiile de proprietari constituie avantaj
Foarte bune abilitati de comunicare; curiozitate profesionala; gandire logica; spirit de initiativa
Abilitati de organizare, time planning
Abilitati de analiza si sinteza
Competentele tehnice (instalatii, energetica) reprezinta un avantaj
Cunostinte solide de utilizare a pachetului MS Office (excel, word, powerpoint)

Descrierea jobului

Descrierea job-ului:
Misiunea: Dezvoltarea portofoliului existent de clienti prin actiuni de descoperire a noi oportunitati de afaceri, de promovare si de vanzare a serviciilor si echipamentelor companiei
Responsabilitati:
Asigura consolidarea si dezvoltarea portofoliului de clienti prin vanzarea de servicii de optimizare a consumului de utilitati din apartamente cu ajutorul apometrelor radio pentru apa calda si apa rece si al repartitoarelor de costuri pentru incalzire
Realizeaza in teren numarul de vizite la clientii potentiali stabilit prin graficul de vizite pe care il are drept obiectiv
Planifica in clar, efectueaza si gestioneaza vizitele la clienti, stabilind planuri de actiune cu identificarea clientilor potentiali, datelor de vizita, obiectivelor, actiunilor si rezultatelor asteptate
Actualizeaza fisele de client pentru fiecare client din zona de responsabilitate dupa fiecare vizita
Implementeaza in teren politica de vanzari a societatii utilizand resursele avute la dispozitie
Culege informatii din zona de responsabilitate privind asteptarile si tendintele clientilor potentiali si asigura transmiterea operativa a acestora la superiorul ierarhic in scopul cresterii volumului vanzarilor si a satisfactiei clientilor
Raporteaza rezultatele lunii anterioare si rezultatele anuale cumulate, detaliindu-si demersurile si actiunile in raportul individual de activitate (saptamanal / lunar)
Identifica nevoile clientilor pentru a crea oferte comerciale personalizate si, in functie de acestea, propunere solutiile cele mai potrivite pentru respectivul client potential, spre validare
Urmareste, analizeaza, valideaza si se asigura de transformarea ofertelor comerciale in contracte noi de prestari servicii sau de vanzare de echipamente
Distribuie in teren materiale de informare a clientilor si de promovare a serviciilor si echipamentelor societatii

Beneficii:
Pachet salarial motivant (parte fixa si parte variabila) + tichete de masa
Posibilitatea de dezvoltare profesionala pe baza unui parcurs de cariera corect stabilit, care sa ofere vizibilitate pe termen mediu

Descrierea companiei

Descrierea companiei:
De-a lungul istoriei sale de peste 25 de ani, Grupul de firme „Elsaco” si-a structurat activitatea in jurul dorintei de a actiona la cele mai inalte standarde in relatia cu angajatii, consumatorii, societatea si lumea in care traim. Am fost mereu preocupati de promovarea unei lumi mai bune prin tehnologie si servicii inovatoare, deschisa catre nevoile oamenilor.
Grupul „Elsaco” se afla in randul primilor trei mari furnizori de servicii complete pentru consultanta, proiectare, executie lucrari si exploatare pentru instalatii termoenergetice de orice tip din Romania. Misiunea Elsaco este furnizarea si implementarea solutiilor profesionale de producere, distributie si management al resurselor si utilitatilor publice (apa, energie, iluminat), folosind experienta si profesionalismul acumulat, astfel incat sa crestem gradul de multumire a tuturor partilor implicate: beneficiari/clienti, producatori sau consumatori, parteneri si angajati.
Smart Eco Plus, divizia de smart metering rezidential a Grupului Elsaco, se afla intr-un punct extrem de important in istoria sa: la aniversarea a 10 ani de la infiintare, am hotarat sa trecem printr-un proces de schimbare nu doar de nume, ci mai ales de abordare a relatiei cu clientii. Ne vom transforma dintr-o firma care vinde repartitoare si apometre intr-o societate care ofera solutii ce ajuta clientii sa faca economii de resurse si, deci, de costuri si, prin urmare, sa traiasca mai bine, intr-o societate care ofera servicii pentru economii de resurse realizate cu ajutorul unor echipamente profesionale, moderne, eficiente, avand drept scop imbunatatirea calitatii vietii clientilor.

Expirat
Agent de vanzari  -  SMART ECO PLUS