Agent Customer Support Expert- Remote

eMAG - 6 poziții
Oraș de lucru
Tipul job-ului
Studii
Salariu Nespecificat
Limbă străină Nespecificat
Permis conducere Nespecificat

Candidatul Ideal

Agent Customer Support Expert- Remote

Responsabilitatea principală a echipelor de Customer Care este să se asigure că toți clienții eMAG se bucură de o experiență plăcută de shopping de la început până la final. Ele sunt împărțite în 5 departamente: Call Center; Claims; Online Sales; Forecasting & Reporting; Marketplace Support.

La Call Center, suntem permanent în legatură cu clienții și ne asigurăm că răspundem tuturor întrebărilor, astfel încât experiența lor să fie cât mai plăcută. La Claims, rezolvăm toate problemele și plângerile pe care le au clienții eMAG și ne asigurăm că soluțiile sunt corecte și complete. La Online Sales, creștem satisfacția clienților și oferim informații și soluții în cazul în care comenzile nu respectă procesul corect de livrare, retur sau service. La Forecasting & Reporting, oferim ajutor tuturor echipelor din Customer Care, cu focus în analiza de date și workforce management. La Marketplace Support, susținem dezvoltarea partenerilor care aleg să vândă pe eMAGși îi ajutăm de câte ori au nevoie de îndrumare.

Stii ca te potrivesti daca bifezi:
  • Experienta de minimum 6 luni in zona de Customer Care/Relatii Clienti;
  • Limba engleza – nivel mediu;
  • Cunostinte tehnice;
  • Cunostinte de MS Office (Word si Excel, Outlook);
  • Abilitati de comunicare, atentie la detalii, initiativa si orientare spre client.

Descrierea jobului


Care va fi rolul tau in echipa eMAG:
  • Contactarea atat telefonic, cat si in scris a clientilor care si-au exprimat nemultumirile inregistrand o reclamatie;
  • Solutionarea reclamatiilor primite tinanad cont de interesele clientilor si cu respectarea regulamentelor si procedurilor interne ale companiei;
  • Oferirea de noi alternative la problemele reclamate de clienti;
  • Preluarea apelurilor/sesizarilor clientilor care au facut o reclamatie prin intermediul site-ului www.emag.ro sau venite din Call Center/alte departamente
  • Inregistrarea cu acuratete a informatiilor relevante in aplicatia de reclamatii.

Alte informatii:

Știm că beneficiile sunt importante și, de aceea, la eMAG, îți oferim câteva opțiuni din care să alegi:Abonament medical inclus la Medicover sau Medlife.
  • Un buget flexibil pe care îl poți investi în tine cum îți dorești: tichete de masă, tichete de vacanță, vouchere culturale, pensii private, cursuri de limbi străine, carduri-cadou eMAG și Fashion Days, acces la World Class sau chiar cursuri pentru dezvoltarea ta profesională.
  • Vei primi diverse discount-uri și la serviciile oferite de partenerii noștri – banking, telefonie, medicină dentară, wellness sau cafenele.
  • Ai acces la biblioteca Bookster.
  • Ai parte de un birou prietenos. Am reamenajat sediul nostru central ca să se potrivească noului nostru mod de lucru hibrid: am dublat numărul sălilor destinate întâlnirilor și le dotăm cu tehnologie de ultimă generație pentru a facilita întâlnirile mixte – online & offline.

Aplică, iar dacă experiența ta va fi considerată potrivită pentru rolul pe care ți-l dorești, te vom contacta telefonic pentru mai multe detalii.

Echipa de recrutare eMAG

Descrierea companiei

Grow Faster. Suntem mereu în căutarea celor cu adevărat pasionați de ceea ce fac. Dacă ești printre ei, sigur există un loc pentru tine în eMAG. Am crescut foarte rapid și suntem hotărâți să o facem în continuare. Ce ne-a adus aici a fost dorința de evoluție continuă și rezultate concrete.

La eMAG, o serie de principii puternice ne ghidează zi de zi: înțelegem clientul, gândim ca un antreprenor de succes, luăm decizii bazate pe date, analizăm impactul lor, acționăm responsabil, ne susținem reciproc și creștem împreună cu business-ul. Ele ne definesc și ne ajută să devenim destinația preferată de shopping pentru clienții noștri.

Aproape 6000 de colegi lucrează acum în eMAG. Credem foarte mult în dezvoltarea oamenilor și din acest motiv investim în fiecare an mai multă energie și resurse pentru a rămâne o organizație care învață în permanență. Vrem să ne asigurăm că tu vei avea cei mai talentați colegi și mediul în care să crești și să obții performanțe, să devii ce îți dorești la nivel uman și profesional.

Publicat 3 iun. 2022 Reactualizat 3 iul. 2022 Expiră 3 iul. 2022
Nu îți face griji, poate joburile de mai jos îți pot fi de folos

Folosim cookie-uri pentru a-ti oferi o experienta personalizata. Permite activarea acestora pentru a beneficia de avantajele lor.