Agent call center - italiana

Tipul job-ului
Studii
Salariu Nespecificat
Limbă străină
Permis conducere Nespecificat

Candidatul Ideal

-Cunostinte de limba italiana (scris si vorbit la nivel de minim B2-(nivel intermediar spre superior);
-Cunostinte avansate de utilizare a computerului pachetul MS Office, Internet si capacitatea de a lucra pe mai multe programe/sisteme simultan;
-Seriozitate, atentie distributiva, amabilitate, memorie vizuala;
-Capacitate de comunicare, persoana dinamica, pro-activa;
-Capacitate de auto-organizare si stabilire a prioritatilor;
-Capacitatea de a lucra in echipa;
-Atitudine pozitiva si orientata catre client;
-Experienta in turism/ticketing reprezinta un avantaj.

Descrierea jobului

-Asigura o relatie agreabila cu clientii care contacteaza agentia direct, prin telefon sau e-mail;
-Mentine legatura cu clientii si informarea acestora despre conditiile serviciilor oferite si calitatea acestora;
-Promovarea, vanzarea si marketarea produselor existente;
-Preluare si efectuare de rezervari, facturare, urmarire incasari / plati,
-Creeaza produse personalizate in functie de solicitarile clientilor;
-Stabileste pretul final al pachetului de servicii turistice in conformitate cu oferta agentiei;
-Asigura efectuarea de rezervari, pe rutele stabilite conform solicitarilor primite;
-Intocmeste fisiere si rapoarte specifice;

Descrierea companiei

Suntem in cautare de tinere talente care isi doresc sa se dezvolte intr-un mediu dinamic si profesionist.
Daca esti sociabil, iti plac calatoriile si esti vorbitor de Italiana la un nivel avansat, te invit sa ne cunoastem mai bine.
Publicat 5 mai 2022 Reactualizat 2 iun. 2022 Expiră 4 iun. 2022
Nu îți face griji, poate joburile de mai jos îți pot fi de folos

Folosim cookie-uri pentru a-ti oferi o experienta personalizata. Permite activarea acestora pentru a beneficia de avantajele lor.