AGENT CALL CENTER INBOUND Ploiesti/Bucuresti

Tipul job-ului
Studii
Salariu Nespecificat
Limbă străină Nespecificat
Permis conducere Nespecificat

Candidatul Ideal

- Cunostinte utilizare PC;
- Persoana dinamica si empatica;
- Atentie la detalii;
- Atitudine proactiva si orientare catre client.

Descrierea jobului

- Preluarea apelurilor inbound si consilierea clientilor + inregistrarea solicitarilor in sistemul informatic
- Initierea apelurilor outbound pentru situatii particulare, dar si pentru activitate de tratare a reclamatiilor (2nd level-apelarea si informarea clientilor pentru a comunica raspunsul reclamatiilor depuse telefonic)
- Promovarea serviciilor
- Vanzarea ofertelor de energie si gaze naturale
- Indeplinirea celor mai importanti KPI (Key Performance Indicators): AHT (durata medie de apel), scor de calitate, scor survey, procent incadrare corecta, activari e-bill, OIS (one interaction solution)

Ce oferim:
Ne dorim sa fim un angajator atractiv si sa le oferim viitorilor nostri colegi un pachet de beneficii cat mai extins precum si posibilitati de dezvoltare:
- Promovam increderea, bazata pe valori, traditie si stabilitatea noastra;
- Oferim un mediu de lucru placut si punem accent pe munca in echipa;
- Vei beneficia de un training platit pentru a fi pregatit din toate punctele de vedere atunci cand vei incepe activitatea;
- Sediile noastre sunt centrale: cel din Bucuresti este in apropiere de statia de metrou Piata Romana, ajungi in 5-7 minute la birou iar cel din Ploiesti se afla langa Hippodrome, la fosta cladire Vodafone, iar momentan lucram de acasa;
- Iti oferim contract de munca pe perioada nedeterminata pentru a-ti demonstra ca suntem seriosi;
- Vei avea un program de lucru de luni pana vineri, in ture si iti vei petrece weekendul alaturi de familia ta.

Descrierea companiei

Advalia Services Srl este filiala romaneasca a unuia din cele mai importante grupuri internationale de BPO (Business Process outsourcing).

Advalia Services este o societate nou infiintata dar, deja furnizoare de servicii de contact center si back office.. Advalia, vine in completarea activităților de contact center tradiționale, dezvoltand o serie de soluții tehnologice inovatoare, cu scopul de a îmbunătăți experiența clienților și de a creste oportunitățile de vânzare si retention.

Publicat 6 mai 2022 Reactualizat 13 mai 2022 Expiră 5 iun. 2022
Joburi similare

Folosim cookie-uri pentru a-ti oferi o experienta personalizata. Permite activarea acestora pentru a beneficia de avantajele lor.