Publicat 17 Iul 2017 | Expiră 16 Aug 2017

Agent Call Center Inbound - TELEKOM ROMANIA

15 posturi

Candidatul ideal

Studii:

· Studii medii (studiile superioare reprezinta un avantaj).


Cunoştinţe, Aptitudini & Abilităţi:

· Abilitati excelente de comunicare

· Orientare catre client, dedicat, rezistenta la stress

· Disponibilitate de a lucra in ture, inclusiv in weekend

· Cunostinte de baza de operare PC-pachetul MS Office.

Descrierea jobului

RESPONSABILITATI:

• Asigura comunicarea cu clienţii prin toate mijloacele de comunicare disponibile (apeluri intrare, apeluri iesire, corespondenta scrisa - e-mail), conform procedurilor în vigoare, tratand cu profesionalism toate cererile, identificand nevoile clientilor;
• Furnizează informaţii generale (tarife, servicii, acoperire, pachete, reţea de distribuţie, etc.) pentru rezolvarea solicitarii clientului;
• Inregistreaza solicitarile si reclamatiile clientilor si le proceseaza in conformitate cu instructiunile de lucru specifice;
• Furnizeaza solicitantilor date corecte si complete prin utilizarea corespunzatoare a sistemului informational;
• Ofera suport (primul nivel) privind problemele tehnice aparute, precum si aspecte legate de retentia clientilor existenti
• Verifica gradul de satisfactie a clientilor fata de serviciile furnizate, asigurand asistenta comerciala;


Posibilitati reale de promovare! – veti face parte dintr-o echipa noua.


BENEFICII:
• Salariu atractiv + bonuri de masa;
• Bonusuri de performanta;
• Perioada de training platita;
• Mediu de lucru dinamic;
• Oportunitati de dezvoltare profesionala.

Puteti opta atat pentru norma de lucru full time (8 ore), cat si part time (norma de 4 sau 6 ore)

Program de lucru: Luni – Duminica : 07:00-23:00 (in ture). Turele se vor stabili impreuna si de comun acord cu managerul de departament.

Descrierea companiei

Telekom Romania este un brand de telecomunicaţii nou și dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, simplificate și personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu peste 10 de milioane de contracte de servicii.

Prin cei doi operatori, Telekom Romania Mobile Communications şi Telekom Romania Communications, Telekom Romania oferă servicii integrate de telecomunicații, astfel încât clienţii să beneficieze de o experiență completă şi plină de satisfacţii: servicii de voce și date mobile 3G și 4G mobile, telefonie fixă tradițională, internet de mare viteză și televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV precum și conținut de înaltă calitate și exclusivități. Pentru clienţii business, noul brand este promisiunea unor soluții IT & C la cheie, care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.

Telekom Romania este un brand din familia Deutsche Telekom, prezent în 51 de țări de pe cinci continente, cu peste 143 de milioane de clienţi de telefonie mobilă, 31 de milioane de clienţi de servicii fixe şi peste 17 milioane de linii de broadband din întreaga lume. Brandul este prezent pe piaţa românească din 2014, după rebranding-ul comun al COSMOTE România și Romtelecom.

Agent Call Center Inbound - TELEKOM ROMANIA  -  AMEGO BUSINESS SOLUTION