Agent Call Center (Hibrid)

Oraș de lucru
Studii
Salariu Nespecificat
Limbă străină
Permis conducere Nespecificat

Candidatul Ideal

Covisian România, membră a grupului Covisian unul din leaderii de piață în sectorul BPO, este in căutarea de noi colegi pe poziția de Agent Call Center, pentru sediul nostru din Iași.

Suntem interesați să luăm legătura cu candidații care au următoarele caracteristici:
  • Bune cunostințe de limbă italiană scrisă si vorbită (B2 / C)
  • Bune conostințe de utilizare PC ( Microsoft Office)
  • Orientat către înțelegerea nevoilor clienților
  • Soluționarea problemelor in timp util
  • Flexibil și metodic
  • Capacitate excelentă de a interpreta solicitările clienților și atenția acordată detaliilor

Este cu titlu preferențial:
Experiența anterioară în domeniile de asistență pentru clienți

Interviul va avea loc on-line.

Descrierea jobului

Resursele selectate vor gestiona telefonic în limba italiană, cererile de la clienți unei importante companii financiare.

Dacă doriți să deveniți un membru al echipei Covisian România, vă oferim:
  • Contract pe perioada nedeterminată
  • Modalitate de lucru hibrid
  • Tichete de masă
  • Asigurare medicală privată
  • Locație situată în inima orașului (Zona Palas)

Pentru că prețuim angajații noștri vă vom ajuta sa vă dezvoltați mai bine orientarea spre client,abilitățile analitice și munca în echipă.Veți beneficia de cursuri de formare pentru a ințelege mai bine produsele clientului și veți primi sfaturi pentru a promova imaginea acestuia.

Descrierea companiei

Covisian s-a născut în ianuarie 2016 din inițiativa fondului Aksia din fuziunea a două realități istorice ale industriei: Visiant, specializat în gestionarea serviciilor end to end și Contacta, o realitate consolidată în sectorul BPO, este recunoscută pe piață pentru metodologia sa robustă și pentru abilitatea puternică de a inova procesele de operare.

Vrem să reinventăm BPO, introducând noi modele de afaceri bazate pe împărtășirea obiectivelor partenerilor noștri. Vrem să fim punctul de referință pentru o abordare profund diferită a externalizării, în care tehnologia sporește talentul oamenilor în construirea relațiilor de valoare.

Sprijinim companiile în îmbunătățirea continuă a experienței clienților oferind soluții receptive, 15.000 de profesioniști, susținuți de procese de operare riguroase, gestionează relațiile cu clienții bine-cunoscuți ai brand-ului, conștienți fiind de a avea în mâinile lor inima companiilor.

Covisian România este răspunsul la nevoia pieței BPO de a combina excelența operațională cu abilitatea de a inova, de a îmbunătăți continuu experiența clienților.

Publicat 9 nov. 2021 Reactualizat 26 nov. 2021 Expiră 9 dec. 2021
Joburi similare