Publicat 14 Nov 2019 | Expiră 15 Dec 2019

Agent call center-Diviziile de analiza credit / recuperare

2 posturi
Expirat
Anunț inactiv

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare.

Înapoi la joburi

Candidatul ideal

Persoana cu atitudine pozitiva, punctuala, ordonata, dinamica;
Detine abilitati de comunicare si orientata spre succes;
Capacitatea de concentrare si distributivitate;
Gestioneaza corect situatiile dificile si de prioritizeaza corect activitatile zilnice;
Perseverenta si dorinta de a avansa in cariera
​Orientata către rezultate și abilitate de lucru sub presiune;
Consideram avantaj: experiența în recuperare creante.

Descrierea jobului

Exista doua divizii in care se poate activa:

  • Recuperare creante:
-Gestionarea apelurilor cu clienții
-Colectarea debitelor restante (persoane fizice)
-Gestionarea apelurilor cu debitorii, negocierea termenilor și condițiilor de plată
-Primirea, înregistrarea și gestionarea solicitărilor și a plângerilor din partea debitorilor
-Raportarea constantă către superiorul direct și management
-Implicare și determinare în atingerea target-ului
  • Ofiter analiza dosare de credit:
-Asumarea deciziei de creditare conform procedurii in vigoare
-Gestionarea aplicatiilor de imprumut ale clientilor
-Verificarea conditiilor de eligibilitate ale clientilor
-Furnizarea raspunsurilor la solicitarile clientilor

Program
L-V 8 ore + 1 ora pauza in intervalul 09:00 – 18:00
Sambata – 09:00-18:00 (optional)

Beneficii:
Programul de lucru este flexibil
Locația este accesibilă, în centrul orașului
Compania oferă training-uri de specialitate
Alături de un salariu atractiv se ofera și bonusuri în funcție de rezultatele obținute
Condiții profesionale de lucru
Atmosferă competitivă în cadrul unei echipe tinere

Descrierea companiei

Furnizam solutii extinse pentru proiecte de Resurse Umane inca din 2005. Adaptam cu succes noile tendinte in domeniul Resurselor Umane si utilizam creativ oportunitatile pe care le ofera mediul economic pentru atingerea target-urilor comerciale si de comunicare ale partenerilor nostri. Munca noastra include solutii bazate pe analize si experienta, programe de implementare a strategiilor de retentie si motivare personal adaptate fiecarui partener, analize complete ale profilurilor candidatilor, selectia strategiei optime pentru implementarea fiecarui proiect, evaluarea si monitorizarea eficientei solutiilor propuse. Aceasta se traduce in programe inteligente sustinute prin baze de date complete si complexe, aplicatii web, portaluri de informare si socializare, baterii de teste concepute si implementate impreuna cu fiecare dintre parteneri, campanii de marketing online si head-hunting. Misiune: sa contribuim la indeplinirea obiectivelor partenerilor nostri prin abordarea celui mai important capital al oricarei companii; cel intelectual. www.abchumancapital.ro

Expirat
Agent call center-Diviziile de analiza credit / recuperare  -  ABC HUMAN CAPITAL

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close