Agent Call Center - Companie de retail, magazin on-line

Zinnec Solutions S.R.L. 1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Ne dorim sa gasim la tine:

Orientare catre client si abilitatea de adaptare si raspuns in functie de diferite tipuri de caracter, in vederea solutionarii cat mai eficiente a solicitarilor.
Comunicare eficienta si capacitate de intelegere.
Dorinta si invatare si dezvoltare.
Atentie la detalii.
Abilitati de management si prioritizare eficienta a timpului,
Abilitati multi-task.
Iubitor de animale de companie :)

Descrierea jobului

Rolul tau:

Dezvoltarea si intretinerea relatiilor armonioase si de incredere fata de clienti prin comunicare deschisa si interactiva.
Contactarea telefonica a clientilor in vederea promovarii ofertelor si serviciilor.
Procesarea documentelor legate de comenzi, livrari si retururi.
Procesarea si impachetarea comenzilor, procesarea retururilor.
Generarea de documente interne.
Organizarea si actualizarea stocurilor.
Preluarea plangerilor primite de la clienti si furnizarea de solutii potrivite.
Colaborare stransa cu departamentele de Dezvoltare si Logistica.
Utilizarea zilnica a aplicatiilor: Microsoft Excell, Microsoft Word, Google Mail, platforma de vanzare, platforma de curierat

Beneficii :

O companie inovativa cu o arie larga de produse.
Echipa prietenoasa pe care te poti baza in construirea unei colaborari placute.
Salariu competitiv/atractiv.
Orientare catre dezvoltarea personala pe tote planurile.
Mediu primitor si placut de lucru.
Obiective si perspective de viitor atractive.
Oferte speciale produse.
Posibilitate de invatare si dezvoltare.

Descrierea companiei

Companie de retail cu activitate in domeniul comertului on-line, ce are ca scop comercializarea produselor de tip tehnologie smart, sector de piata care se afla in continua dezvoltare si expansiune.

In vedere satisfacerii cererii tot mai mari si pe fondul dezvoltarii rapide a tehnologiilor din aproape toate domeniile de activitate, scopul pe care ni-l propunem este acela de a usura accesul la noile inovatii si de a sprijini mai departe utilizatorul final prin suport tehnic si informational.

Daca esti pasionat de tehnologie si ai abilitati de comunicare, ne-am dori sa te alaturi echipei noastre pe postul de: Customer Support / Customer Service
Publicat 20 Sept. 2022 Expiră 20 Oct. 2022
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Poți administra oricând setările aici.