Publicat 05 Mar 2014 | Reactualizat 02 Apr 2014 | Expiră 06 Apr 2014

Agent Achiziţie Clienţi - perioadă determinată

2 posturi
Anunț inactiv

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare.

Înapoi la joburi

Candidatul ideal

• Cunoştinţe limba engleză
• Capacitate de comunicare, flexibilitate, loialitate
• Cunoştinţe operare MS Office
• Disponibilitate pentru activitate operativă, de teren

Descrierea jobului

• Abordează eficient clienţii, pe baza promovării beneficiilor de client METRO prin prezentarea produselor (individual sau în soluţii integrate) cu scopul dobândirii de noi clienţi
• Înregistrează datele noilor clienţi pentru completarea şi eliberarea legitimaţiilor de client pe baza actelor societăţii în original, adresându-se proprietarului/ decidentului firmei
• Construieşte relaţiile cu noii clienţi prin vizitarea lor, pe baza informării permanente despre zona repartizată şi persoanele de contact
• Are obligaţia de a se informa permanent despre mediul concurenţial
• Promovează imaginea METRO prin atitudine profesională şi comportament etic

Descrierea companiei

METRO Cash & Carry România a deschis primul magazin în Octombrie 1996, fiind şi prima companie care a introdus pe piaţa din România un nou sistem de vânzare - cash & carry.
În anii următori, compania şi-a concentrat activitatea pe extinderea reţelei, ajungând astăzi la un număr de 32 de centre de distribuţie, cu o suprafaţa totală de peste 190.000 de metri pătraţi. Încă de la intrarea sa pe piaţă, METRO Cash & Carry şi-a concentrat activitatea spre a oferi clienţilor săi profesionişti o gamă variată de produse, cu un raport optim calitate-preţ.
Pentru consolida relația cu clienții săi profesioniști, METRO Cash & Carry România a lansat, în anul 2008, Centrul de competență în gastronomie și Centrul de pregătire pentru revânzători.
În 2010, compania a lansat un noul concept METRO Punct, iar în anul 2012, a deschis METRO Magazin Online, primul magazin de profil din domeniul cash & carry din România.
Începând cu martie 2012, METRO România a introdus programul de sprijinire a comercianților tradiționali LaDoiPași, construit pentru a susține micile magazine independente, prin servicii de consultanță, instruire, asistență de marketing etc. În iunie 2013, rețeaua LaDoiPași a atins peste 600 puncte funcționale în întreaga țară.
În data de 31 mai 2012, METRO Cash & Carry România a lansat programul De-ale noastre, o premieră pe piața românească, pentru a sprijini producătorii locali de legume, produsele rezultate fiind comercializate în întreaga rețea METRO România.

Expirat
Agent Achiziţie Clienţi - perioadă determinată  -  SC METRO Cash & Carry S.R.L.